Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten


  • Moderator

als er nieuwe berichten zijn in een topic, dan zie je daar een stippie voor staan. Druk op het stippie om naar het eerste nog niet gelezen topic te gaan. Overigens is deze vraag denk ik zo'n keer of 8 in diverse topics voorbij gekomen :) Zie bijlage.

 

Of open het topic en rechts bovenin is een link met ga naar eerste ongelezen (bijlage 2)

Selection_008.png

Selection_009.png

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorheen, als je op een topic klikte, sprong je gelijk naar het eerste niet gelezen bericht.

 

Waar kun je dit nu instellen?

 

HG CC

 

Het is pas 23 x gevraagd, ik zou zeggen probeer de zoekfunctie eens. Deze werkt echt heel goed. ;)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er nieuwe berichten zijn in een topic, dan zie je daar een stippie voor staan. Druk op het stippie om naar het eerste nog niet gelezen topic te gaan. Overigens is deze vraag denk ik zo'n keer of 8 in diverse topics voorbij gekomen :) Zie bijlage.

 

Of open het topic en rechts bovenin is een link met ga naar eerste ongelezen (bijlage 2)

 

Het enige Bolletje wat ik zie is die gene die ik zelf smeer met boter en voorzie van kaas.

Want je cookie wissen oplossing werkt niet bij iedereen..

 

Hier met windhoos 7 en firefox 8 niet dus..

 

Maar het zal wel weer aan mijzelf liggen toch !!!!!!!!!

aangepast door 5620_gek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu al diverse keren gelezen dat gebruikers van Firefox (gelijk ik) niet de nieuwe postings vetgedrukt zien en dus ook niet dat sterretje voor het topic. Na wissen van de cookies en een harde refresh zie ik dat dus nog steeds niet.

Moet ik soms een instelling wijzigen?

 

Dit probleem heb ik dus ook nog steeds en dan kunnen de mods wel zeuren dat we de zoek functie moeten gebruiken.

Maar die cookies oplossing werkt niet bij firefox 8.

Groeten en ???? foutje bedankt of zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen problemen hier,en ik werk ook met Windows 7 en Firefox 8 :confused:

Ik denk toch dat het probleem bij jou zit en niet in het forum ;)

 

Gr.Zoeker

Wat ik ook doe ik krijg geen bolletje etc te zien.

Cookies verwijderen etc alles al gedaan.

Het heeft WEL met de cookies te maken.

Als ik uit log werkt het wel.

aangepast door 5620_gek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdomme, reeds vele jaren lid, maar hier heb ik wel enigzins moeite mee.Het aloude vertrouwde beeld is weg. compleet nieuw. Maar, als 'ouderejongere' zal ik de laatste zijn, die hervorming en vernieuwing tegen zal gaan. Suc6 en uiteraard blijf ik jullie volgen.. :)

Met vriendelijke groeten:

Jan

 

Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel, Moderators en alle anderen die achter de schermen hard gewerkt hebben aan de totstandkoming van deze investering in de toekomst mijn hartelijke felicitaties. :D

 

In de eerste instantie was mijn reactie "dit had van mij niet gehoeven, ik ga ik hier ooit aan wennen". Maar na een paar dagen ermee gewerkt te hebben en uiteindelijk een beetje in de gaten gekregen te hebben hoe het 1 en ander nu werkt, begin ik er toch wel weer vertrouwen in te krijgen.

 

Doordat het oude forum bovengemiddeld prettig leesbaar was valt het nu echter wel op dat de nieuwe overigens veel meer gebruikte forumlayout

eerder resulteert in pijn in de ogen (dansen voor de ogen effect). Ik heb begrepen uit eerdere postings dat hier nog volop over nagedacht word dus dat zal uiteindelijk ook wel goed gaan komen.

 

In het oude forum had ik in de persoonlijke instellingen een aantal onderdelen aangegeven die ik wilde volgen. Deze kreeg je dan door niet de forumlijst te kiezen maar de persoonlijke lijst alleen onder elkaar in lijstvorm in beeld. In mijn geval waren dat AZbox, Kathrein 910/922 en te koop aangeboden. Dat werkte erg prettig. Ik heb nog niet kunnen ontdekken of dat in deze versie ook kan. Is dit nog mogelijk?

 

Voor de rest zie ik wel de voordelen, ook op mijn android tablet leest het erg prettig nu.

 

En gezien het motto "stilstand is achteruitgang" denk ik dat deze "move" uiteindelijk als iedereen gewend is, voor iedereen het beste uitpakt.

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door op het bolletje of sterretje voor dat topic te klikken.

 

Bedankt, een reactie zonder commentaar, het kan dus wel . . . .

En uh, het werkt, weer een beetje oud Sat4all terug.

 

 

Nogmaals dank.

 

HG CC

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Mika: tab met "invouwen"

 

dankje, Kan het nu wel fijn werken vinden .

misschien iets meer kleur, wat gezeliger aan de ogen.

 

met iets meer kleur bedoel ik als je de berichten zelf aan het lezen ben

bv het blauwe avatar als je er geen een heb oranje of een rand er om heen.

het is maar een idee, de rest ziet er wel goed uit vind ik.

 

mika

aangepast door mika-nl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ik vind dit net een beginners site.

Geen sfeer, geen kleur,geen leuke site om naar te kijken, de oude was beter.

Maar misschien komt het nog goed.

succes

Natuurlijk komt het goed!!! Tenslotte werd het oude forum ook continue verbeterd, dus dat zal nu ook ongetwijfeld gaan gebeuren.

 

Het lezen van dit forum op een netbook is niet te doen en met mijn 24"monitor moet ik eerst het forum "verkleinen".

De letters mogen de helft kleiner en het mag allemaal wel wat compacter.

 

Voor de rest heeft dit forum een hoog i-mac gehalte.. Ik denk dat de bouwer een behoorlijke affiniteit heeft met een Appel-schrootbak. :D :D

( sorrie, ik heb niets met apple en vind het gewoon troep )

 

Overigens begint het forum al behoorlijk te wennen, maar de sjeu van het oude forum is verdwenen.

..maar ongetwijfeld gaat dat vast wel weer komen!!! :) :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...