Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten


Voor mij is het de eerste keer op het forum sids de nieuwe layout. Ik heb veel commentaren gelezen, maar voor zover ik het nu kan zien, lijkt het een verbetering t.o.v. de oude layout. Het blijft altijd moeilijk om iedereen tevreden te krijgen, maar ik denk dat ik hier wel aan ga wennen.

De snelheid is hier prima en ook de leesbaarheid is goed.

Ik ga dit later nog in een paar andere browsers proberen en op de Ipad, maar ik denk dat een compliment wel op zijn plaats is.

 

Ik zie dat de advertenties nu een eigen plaats in het menu hebben gekregen en dat er bij de advertentie nu ook staat, hoe lang deze nog op de site blijft staan. Persoonlijk vind ik dat een mooie functie en het zorgt er ook nog voor dat de advertenties actueel blijven.

 

Het belangrijkste van alles blijft natuurlijk de inhoud. We kunnen er met elkaar voor zorgen dat deze van een hoog niveau blijft, zodat we elkaar verder kunnen helpen en van de laatste nieuwtjes op de hoogte kunnen blijven. :)

Groeten Maxzz

-------------

Vu Duo met Pli

1 Bisat schotel met 4xlnb en 1 Big Sat met 7xlnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Krijg volgend bericht op een pb

 

Lid Michel kan geen nieuwe berichten ontvangen.

 

grts

 

Opgelost.

 

Dit is wel de laatste keer dat ik hier op een probleem reageer. Ik heb al zeker 9 x gevraagd dat in het juiste forum in een nieuw bericht te doen.

Uiteraard eerst kijken of jouw vraag al gesteld en beantwoord is.

Ik kan niet meerdere topics steeds in de gaten houden zonder iets over het hoofd te zien.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles goed is gegaan.

Echter moet ik erg wennen, als dat gaat lukken.

De postings staan erg ver uit elkaar voor mijn gevoel.

En ik kan helaas niet zeggen dat ik het duidelijker vindt dan de oude site.

Ik hoop dat er zaken aangepast gaan worden aan de lay-out.

Er zijn ook zeker pluspunten, maar het basisgebruik mag in mijn visie niet het doel voorbij steven.

En dat lijkt mij hier helaas wel erg op de drempel te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gezien dat het reeds eeder gemeld was en dat Michel antwoordde dat het opgelost was, máár wanneer je NIET ingelogd bent loopt de systeem-klok 1 uur achter. Wanneer je wél ingelogd bent en de Amsterdamse tijdzone met zomertijd gekozen hebt staat de tijd inderdaad wel goed.

 

Ik zag het aan het feit dat het door mij geplaatste bericht over de dood van Steve Jobs ogenschijnlijk hier bijna een uur vóór het persbericht geplaatst lijkt te zijn.

LG 42LM620S met Fransat CAM, MaxDigital 225S, Strong SRT 7805 (HD+), Next MiniX HD Punto

Triax 88cm (draaibaar), Triax 78cm (6 lnb's), Triax 64cm (5gr west)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel (en anderen),

 

het is wel wennen, maar ik vind het forum wel van deze tijd ! Er heeft erg veel tijd denk ik in gezeten !

 

ga zo door !

 

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit de nieuwe vormgeving.

Een ieder die klaagt dat de vorige layout beter was zit een beetje vastgeroest. :/

Elke vernieuwing is wennen. :)

Proficiat.

 

Gr.Dokie

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik scroll me te pletter! Kan één en ander niet wat compacter gemaakt worden. En ik heb al een 27 inch monitor met een resolutie van 2560 op 1440, maar het aantal scrollbewegingen loopt dermate op dat m'n muiswiel roodgloeiend staat.

De rest valt aan te wennen, ... Echter, wat vroeger een unieke forum-layout was is nu een inspiratieloze en commercieel ogende standaard layout die in de grijze forummassa verdwijnt. Een gemiste kans wat mij betreft,...

VU + Ultimo 2x dvb-s 1x dvb-t, Panasonic PT-AE2000 Full HD projector, Visiosat Big BISAT, 4X Titanium smart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...