Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten


Hoop dat dit bericht overkomt, heb "gebruik volledige editor" aangeklikt en kan nu iig. iets typen, want bij "reageer" wil niets, verschijnen geen letters. Hier kan ik trouwens tijdens het typen niet zien waar ik ben (geen streepje).

 

Is dit de nieuwe officiële manier om iets te plaatsen of is er nog een andere mogelijkheid die ik over het hoofd zie?

 

Had gisteren de alternatieve lay-out ingesteld en kon vandaag na het opstarten met die lay-out niets meer op het forum bij de lijntjes behalve volgende pagina en vorige pagina. Tijd zitten zoeken en klooien, toen de computer van m'n vrouw gepakt en daar was alles "normaal" (kon bv. m'n naam weer zien en weer dingen kiezen zoals naar een laatste bericht gaan. Lay-out op m'n eigen PC weer gewijzigd en nu kan ik weer meer.

 

Hier lijkt dus iets mis te zijn met de alternatieve lay-out.

 

Het zal wel even wennen zijn en alles is voor mij goed leesbaar met de dunne koeienletters maar het is daardoor idd. veel scroll-werk.

Zou mooi zijn als de letters dikker en kleiner zouden zijn met een kleinere regel-afstand, maar dat zal wel niet kunnen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het op deze manier plaatsen van een bericht is gelukt zie ik - verrek, ik zie nu een streepje tijdens het typen, dat scheelt - en zie onder m'n avatar "waarschuwings status" staan en bij anderen niet. Hoop dat dat niets ernstigs is?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat dat niets ernstigs is?

Dat is dus jouw "Waarschuwings Status" Als je verder niets raars doet dus niets om je zorgen over te maken.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat staat er bij jou dus ook? Want er op klikken levert geen waarschuwingen op.

 

Maar hoe is het met mijn vorige vragen/opmerkingen over de lay-out en de letter-dikte en grootte?

Want wat dat laatste betreft, als ik tijdens dit typen naar beneden scroll naar de vorige berichten staan ze daar dik en snel scroll-baar.

Kan dit op het forum ook, is dit mogelijk instelbaar?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook niet meer herhalen. Geef gewoon een mening en zal dan wel aan mij liggen dat de vorige vele malen duidelijker was.

Geeft ook niet. Is helemaal jou forum.

 

 

 

 

 

Je kunt beter voorstellen doen om het te verbeteren want we gaan echt niet terug.

 

En dream7020, jezelf blijven herhalen heeft al helemaal geen zin.

 

Mvg,

 

Michel

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed werk, maar moet heel eerlijk zeggen, dat ik na een aantal keer zoeken en onderwerpen bekijken nog niet goed kan wennen aan de nieuwe layout. Tijd zal het leren. ;)

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie veel plussen en minnen in het verhaal voorbij komen.

Verbeteringen? Nee kan ik zo 123 niet opnoemen.

Wel dat ik net als de rest heel erg moet wennen aan de nieuwe vormgeving.

 

Wat ik wel jammer vind is dat het oude logo wat meer dan 10 jaar boven het forum stond

(al dan niet en beetje aangepast in de jaren) er niet meer staat.

Het 'gezicht' is weg en dat vind ik wel jammer.

Maar met dit nieuwe uiterlijk is ook duidelijk dat sat4all sat4all niet meer is.

Ik wens het team achter dit forum veel succes met de vernieuwingen.

Ik weet zeker dat er de komende tijd nog zat te doen is om aan alle verwachtingen te voldoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er goed uit.. alleen is het niet meer uniek.. heb vaker forums gezien met dezelfde layout

maar wat ik mis.. is vraag, aanbod en ruilen.. zie ik dan weer iets over het hoofd :sleep:

 

Gr Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik weet 100% zeker dat je nergens een forum vind met deze layout, hooguit iets wat er een beetje op lijkt.

 

'Gevraagd' en 'Ruilen' advertenties plaats je ook gewoon onder advertenties.

 

Was het echt nodig deze vraag zowel via PM als ook op het forum te stellen?

 

Mvg,

 

Michel.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zie veel plussen en minnen in het verhaal voorbij komen.

Verbeteringen? Nee kan ik zo 123 niet opnoemen.

Wel dat ik net als de rest heel erg moet wennen aan de nieuwe vormgeving.

 

Wat ik wel jammer vind is dat het oude logo wat meer dan 10 jaar boven het forum stond

(al dan niet en beetje aangepast in de jaren) er niet meer staat.

Het 'gezicht' is weg en dat vind ik wel jammer.

Maar met dit nieuwe uiterlijk is ook duidelijk dat sat4all sat4all niet meer is.

Ik wens het team achter dit forum veel succes met de vernieuwingen.

Ik weet zeker dat er de komende tijd nog zat te doen is om aan alle verwachtingen te voldoen.

 

Het sat4all logo was meer een stuk tekst met letters in verschillende kleuren. KPN had 11 jaar geleden ook een totaal ander logo. Hetzelfde geldt voor PTT,->TNT enz.

Het is helemaal niet verkeerd een beetje met de tijd mee te gaan. Zowel het sat4all logo als de oude forum software waren zwaar verouderd en de forum software werd ook eigenlijk nauwelijks nog onderhouden. Daar wilden we echt vanaf.

 

Er zijn meer dan voldoende verbeteringen te vinden. O.a.

- Dat je dit forum nu ook op mobiele devices kunt bekijken. Dat ging met het oude forum niet bepaald lekker.

- Ook zijn de notficatie mogelijkheden veel uitgebreider en beter.

- De bericht editor is veel beter

- De moderator tools zijn veel beter

- De advertentiepagina is veel beter dan die losse forum die voor ons niet te beheren waren

- enz. enz.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, hier op het werk is het nog allemaal IE6, en die kan niet goed overweg met de nieuwe layout.

artikels lezen gaat nog wel (gelukkig) maar hij maakt een zootje van de grafische elementen, en de header bovenaan is helemaal kierewit.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is heel erg jammer voor je want er is niets aan te doen, behalve de mobile layout te gebruiken.

 

Jouw werkgever is gevaarlijk bezig. IE6.0 is zo lek als een mandje en ook al stokoud. Het wordt tijd voor een upgrade.

Bovendien wordt volgens mij verwacht dat je op je werkt werkt ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel jij beweerd dus dat een Pentium 4 en 2.5Ghz met 750Mb en IE7 en Firefox 7.01 volgens jouw niet snel genoeg is. :P Het opbouwen is zo traag als dikke stroop. Op andere sites scheurt het erover maar hier niet met deze layout. En als ik de reacties lees ben ik niet de enige. :/

Als ik al moet switchen naar IP board mode dan lijkt mij dat er teveel overtollige klim bim in de sw zit. Maar goed ik wacht wel af het zal wel aan deze kant van de gebruikte spullen liggen, en wacht geduldig af tot jullie de verbetringen gaan inzetten. ;)

 

 

Sjaak

 

Ik scheur hier ook over het board met een pentium 4 en Firefox 7.01

Dus als het bij jou traag is zal je het probleem bij jouw configuratie moeten zoeken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet Sjaak eens overstappen op FF of Chrome, dan gaat er een wereld voor hem open

IE7 voldoet aan bijna geen enkel geldende standaard en ja dat kan dus wel eens mis gaan. "Vroegah" werden er speciale omwegen in het ontwikkelen van websites voor IE gemaakt omdat hij nu eenmaal heel populair was, maar die tijd is over. IE8 en IE9 zijn al wel een behoorlijke verbetering

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...