Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten


Hou op over IE8, ben juist teruggegaan naar IE7, IE8 heb ik er juist afgekiept omdat dit zo tra a a a a a g g is, de grootste misser van MS dat is allom bekend. En overgaan op IE9 kan niet met XP home. En hoe zou ik dan Firefox 7.02 beter moeten configureren zodat deze sneller is bij het huidige sat4all. :(

 

Ligt toch aan jouw configuratie Sjaak.

Ik scheur hier ook met een P4 en XP met een retegang over het board.

En of ik nu Firefox of IE8 gebruik, in snelheid kan ik nauwelijks verschil merken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou op over IE8, ben juist teruggegaan naar IE7, IE8 heb ik er juist afgekiept omdat dit zo tra a a a a a g g is, de grootste misser van MS dat is allom bekend. En overgaan op IE9 kan niet met XP home. En hoe zou ik dan Firefox 7.02 beter moeten configureren zodat deze sneller is bij het huidige sat4all. :(

 

Chrome is een stuk sneller op tragere hardware. Ik heb zelf uitgebreid getest tussen de diverse pakketten op een P4, maar chrome werkt met de minste problemen. Op een P4 met Chrome is sat4all gewoon snel (ik gebruik het dagelijks op mijn werk en typ dit er ook op)

 

Mocht je alsnog traagheid ondervinden ligt het toch echt aan je eigen configuratie.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Sjaak, zet t forum op de mobile skin. Ik ga echt voor jou de hele site niet aanpassen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het sat4all logo was meer een stuk tekst met letters in verschillende kleuren. KPN had 11 jaar geleden ook een totaal ander logo. Hetzelfde geldt voor PTT' date='->TNT enz.

Het is helemaal niet verkeerd een beetje met de tijd mee te gaan. Zowel het sat4all logo als de oude forum software waren zwaar verouderd en de forum software werd ook eigenlijk nauwelijks nog onderhouden. Daar wilden we echt vanaf.

 

Er zijn meer dan voldoende verbeteringen te vinden. O.a.

- Dat je dit forum nu ook op mobiele devices kunt bekijken. Dat ging met het oude forum niet bepaald lekker.

- Ook zijn de notficatie mogelijkheden veel uitgebreider en beter.

- De bericht editor is veel beter

- De moderator tools zijn veel beter

- De advertentiepagina is veel beter dan die losse forum die voor ons niet te beheren waren

- enz. enz.[/quote']

 

Ik heb me fout uitgedrukt Michel.

Ik bedoelde dat ik geen dingen zie die je zou kunnen verbeteren.

Maar ben wel van mening dat het oude forum net iets wat makkelijker was.

Dat is gewoon een kwestie van wennen, dat was mij wel duidelijk.

 

Als verbetering heb ik nu wel een punt gevonden.

Het verkoop hoekje is nu als extra stuk bovenin de pagina gekomen.

Echt fijn is dit niet want nu kan ik bijvoorbeeld niet even lekker bladeren door de pagina's zoals het voorheen wel kon.

Ik hoop dat dit wel weer een gewone groep in het forum wordt.

Maar petje af met wat jullie gemaakt hebben, het ziet er voor de rest wel gelikt uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het verkoop hoekje is nu als extra stuk bovenin de pagina gekomen.

Echt fijn is dit niet want nu kan ik bijvoorbeeld niet even lekker bladeren door de pagina's zoals het voorheen wel kon.

Ik hoop dat dit wel weer een gewone groep in het forum wordt.

Nee, wij vinden het wel degelijk een verbetering zo. De advertenties blijven dus zo en worden geen forums.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, na een paar dagen me helemaal suf te scrollen, kan ik wel zeggen dat ik het geen verbetering vind op de computer. Op de iPhone is het wel een stuk prettiger.

 

Zou het graag een stuk compacter ( vooral in de hoogte ) zien met wat meer contrast, het is nu een onleesbaar wit vlak :P

  • Like 1

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren.... Goto vind het wel wat :)

 

Alleen nog een vraag , hoe plaats ik een nieuw bericht ?

 

Open "nieuw bericht " kan alles invullen maar zie geen button ( zoals hier rechts onder ) "bericht plaatsen ".

Is idem als ik hier wil reageren met "gebruik volledige editor "

 

Doe ik wat verkeerd of zie ik iets over het hoofd ?

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...