Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten

In eerste opzicht vond ik het wel mooi , maar ik merk dat ik bij elk topic waar ik een aantal pagina`s al van gelezen heb steeds weer bij pagina1 begin ipv. waar ik gebleven was.

Dit had ik op het oude board niet.

Maar goed het zij zo.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

De skin aanpassingen die dit weekend gedaan worden, lossen ook dat 'probleem' op.

 

Eigenlijk kan het nog steeds zoals jij gewend bent, maar moet je dan op het bolletje voor het onderwerp drukken en niet op de onderwerptitel zelf.

 

We gaan het echter zo aanpassen dat het weer precies zo werkt zoals het op de oude site werkte.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In eerste opzicht vond ik het wel mooi , maar ik merk dat ik bij elk topic waar ik een aantal pagina`s al van gelezen heb steeds weer bij pagina1 begin ipv. waar ik gebleven was.

Dit had ik op het oude board niet.

Maar goed het zij zo.

 

Gr Cb1

Klik volgende keer eens het bolletje of sterretje wat je voor dat topic ziet staan. Je springt dan meteen naar het eerste niet gelezen bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met alle respect, maar ik vind het totaal niets probeer eraan te wennen echter lukt maar niet vorige was beter overzichtelijker wist precies welke topics er nieuw

waren tja.... ik weet dat er hard aan gewerkt is maar ik vind het geen verbetering dat is mijn mening

"i think, therefore i am"
draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android
4X TELENET hd-digicorders 500GB
enog meer om op te noemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan niet meer terug naar het oude forum dus ga ik hier niet vertellen wat ik van de nieuwe vind.

:cool:

 

Is indedaad jammer, dan maar een ander board. Probeer er al een paar dagen aan te wennen, maar hier kan ik echt niet veel mee....

Maar zoals een paar post hiervoor iemand al zei, vernieuwen om te vernieuwen............

Jammer............

----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel,

 

bedankt.. ik weet nu waar ik moet zoeken.. soms heb je een bril nodig. maar heb er al 1 wordt tijd voor een nieuwe

voor de rest zou ik zeggen

 

de site ziet er nu modern uit.. super

 

Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja mensen zijn nou eenmaal gewoonte dieren en velen kunnen slecht tegen veranderingen.

Het wennen zal voor sommigen dan ook lang duren, en voor anderen zal het wel nooit wennen worden.

 

Ook ik moet nog best wel wennen hier, maar ach dat is dan maar zo.

 

Complimenten voor de inzet om het board te onderhouden, netjes te houden en de tijd die er aan besteed wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er wordt de komende week van alles gedaan om de wat slechter leesbare teksten leesbaarder te maken.

Ik moet wel zeggen dat als je het nu niet kunt lezen, heb je slechte ogen en is de oplossing een bril en niet wijzigingen in het forum!

 

Ook gaan we verticale elementen aanbrengen in de post-windows om zo de berichten grafisch beter van elkaar te scheiden.

Ik heb zelf spijt als haren op mijn hoofd dat ik zoveel geld uitgeven heb aan de skin die door een buitenlands bedrijf is gemaakt. Communicatie verloopt stroef en de materie is zo complex dat je ook niet zomaar even zelfs wat kunt veranderen. Daarvoor is heel erg veel ervaring nodig met deze soort templates en de gebruikte css.

 

Ik heb diverse mensen die niet bekend zijn met sat4all, maar wel regelmatig forums bezoeken hoe ze deze layout vinden en de meesten vinden de layout erg goed, op wat kleine verbeterpunten na.

 

De meeste zaken zijn een kwestie van wennen, maar de forum software is zonder mee veel beter dan wat we hadden. Het zoeken, het zoeken op prefixes en tags en het moderator gereedschap alleen al, is geweldig veel beter dan wat we hadden.

 

Leden die hier alleen maar commentaar leveren strek ik mij helemaal niets van aan. bevalt het je niet, dan vertrek je maar. Het zal mij een zorg zijn. Heb je wel opbouwende kritiek en plaats je die in het juiste forum, luister ik graag naar je en neem echte verbeteringsvoorstellen ook zeker mee.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Brombeer, de site is al veel minder wit gemaakt. De post windows zijn nu gebroken wit (#fcfcfc) en niet meer spierwit. Dat is precies dezelfde kleur als op die game site.

 

Als je het nu nog te wit vind, staat je monitor gewoon verkeerd ingesteld of moet je je browser een keer refreshen.

 

Dat design van die game site vind ik helemaal niets. Dat is pas 13 in een dozijn.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja..eerlijk???? Minder overzichtelijk, verder ziet het er wel aardig uit.

Van de oude layout vond ik het prettig dat je in nagenoeg één oogopslag alle onderwerpen op je scherm had..

Deze layout heeft meer iets weg voor blinden en slechtzienden. :D :D

 

Maar ik had begrepen dat je de layout zelf kon aanpassen?? (dat zou lekker zijn zeg!)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...