Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten

mmmm... ff wennen, oude versie was wat compacter dus overzichtelijker. Nu moet je meer scrollen.

Zal wel weer wennen.... ziet er goed uit in ieder geval !!

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vond juist de oude lay out juist meer onderscheidend van andere boards. Deze was heel herkenbaar en uniek. Het is nu meer 13 in een dozijn.

  • Like 1

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste chapeau voor de uren die hierin hebben gezeten. Het is even wennen en ik weet niet of deze layout de geschiktste is. Er wordt wel erg veel wit gebruikt waardoor het al snel onoverzichtelijk wordt. Vooral het onderscheiden van de verschillende posts is soms wat moeilijk te herkennen, dit was bij de vorige layout erg overzichtelijk.

 

Het forumoverzicht wordt mooi versiert met allerlei zaken wanneer je er met de muis over gaat, echter veel info is niet echt nuttig. Hierdoor wordt veel ruimte in beslag genomen wat de overzichtelijkheid niet echt ten goede komt.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zuip zo af en toe eens flink en dan zie ik ook behoorlijk veel slechter. Nergens last van ;)

 

Wat is er dan precies niet OK volgens jou?

 

Mvg,

 

Michel

 

Hoe zie je de ongelezen berichten??

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Gelukkig is één ding wel hetzelfde gebleven. Er zijn gelukkig nog steeds klagers.

 

Niemand vind veranderingen leuk. Ik ook niet. Draai je dit 3 maanden, wil niemand meer terug.

 

Het oude sat4all had 0,0 design. Het is logisch dat het dus zo compact was.

 

Deze software heeft vele malen meer features die het bezoek een stuk aangenamer maken.

 

We gaan in ieder geval niet meer terug ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps - dacht per ongeluk op de [PLi] knop geduwd te hebben van mijn browser :grin:

een gevoel van déjà vue dus ....... langs de andere kant hoef ik dus niet alles meer te leren, ook gemakkelijk.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn geen klagers maar waren " zeer tevreden gebruikers" . Kritiek is nooit leuk. Maar wat zijn de nieuwigheden welke mijn bezoek plezieriger maken????

Wat me trouwens wel opvalt is dat een topic wat uit meerdere pagina's bestaat niet meer de functie "alle" kunt gebruiken maar pagina voor pagina.

  • Like 1

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...