Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten

N.B. dit forum werk wel veel beter dan de oude en dat mag gezegd worden!!

 

Alleen dat domme vertalingsfoutje bovenaan de pagina stoort mij enorm. Meervoud van 'forum' is niet 'forums' ,zoals het er boven staat, maar 'fora'

Maar zoals het altijd gaat met de Nederlandse taal; 'het domme ongeschoolde klootjesvolk bepaald wat het gaat worden'.

Dus als we met zijn allen het woordje "forums" maar vaak genoeg gebruiken en accepteren, dan word het uiteindelijk een fout die vanzelf goed wordt! :lol:

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Volgens de taalunie (en die moeten het weten) mag het beide. ;)

 

Dus stoor je er aan zoveel als je wilt. Taalkundig is het correct.

 

Mvg,

 

Michel

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb de citaat boxen een stuk compacter gemaakt.

Ook heb ik het bericht-body font (dus de bericht teksten) 1 punt kleiner, en de regelafstand 1 punt minder gemaakt, waardoor ze weer precies dezelfde afstand en formaat hebben als het oude board.

 

Nu komen in de bericht boxen nog verticale omrandingen, de user info wordt in een frame gezet, de plaatsingsdatum komt ik de blauwe balk en de 'Vind ik leuk knop' komt bij de andere knoppen.

Alles bij elkaar scheelt dat een jas met het scrollen. ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de taalunie (en die moeten het weten) mag het beide. ;)

 

Dus stoor je er aan zoveel als je wilt. Taalkundig is het correct.

 

Mvg,

 

Michel

De taalunie heeft het fout. Het is namelijk latijn en geen Nederlands. ;)

 

Het scrollen gaat inderdaad een stuk beter en het is nu wat overzichtelijker, om even op je laatste post te komen. Het ziet er nu ook wat meer professioneler uit.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Natuurlijk, de taalunie heeft het fout en jij hebt gelijk.

 

Daar is geen discussie over mogelijk :grin:

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Oja, wikipedia en de dikke van Dale hebben het ook fout ;)

 

van Dale:

fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd

 

wikipedia:

Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina's op het Wereldwijde web.

 

Taalunie:

forum [fo·rum], het, fora [fo·ra], forums [fo·rums]

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij het oude forum ook maar terug.

 

ik vond het overzichtelijker lezen nu is het onduidelijker vind ik. en minder prettig.

 

verder veel respect, maar dat is mijn mening.

 

Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO

DREAMBOX DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het reeds diverse malen onder de aandacht gebracht maar nog geen reactie gehad. Je ziet maar steeds 3 pagina's of je kunt naar de laatste of eerstepagina. Nu kan ik me vergist hebben maar ik dacht dat ik vorige week een pagina nummer invoeren waar ik naar toe wilde..............nu niet meer in ieder geval.

Maar ik vindt de indeling, layout en achtergrondkleur al echt een verbetering.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahum: Volgens van Dale:

 

fo·rum het; o -s, fora 1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie 2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu eindelijk ook bolletjes en sterretjes. Verder is het "vet" zijn van threads met ongelezen berichten een welkome aanvulling.

 

vGnp

aangepast door vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het forum ziet er nu trouwens goed uit! Het mag naar mijn smaak nog ietsje compacter, maar denkende aan andere gebruikers denk ik dat dit goed genoeg is.

 

Om nog even offtopic te gaan op het begrip fora, forums of weet ik het wat: Mijn vrouw heeft latijn gestudeerd en mijn stiefdochter heeft dat nu in haar lespakket zitten.

Maar een hele goede opmerking van beiden is het volgende; "latijn is een dode taal, dus moderne woorden als 'forums' mag als correct worden beschouwd".

..tja, daar stond ik met mijn mond vol tanden.... :lol: :lol:

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu eindelijk ook bolletjes en sterretjes. Verder is het "vet" zijn van threads met ongelezen berichten een welkome aanvulling.

 

vGnp

 

Dus vraag ik mij af wat ze gedaan hebben om het goed te krijgen.

Ipv iedereen te vertellen dat ze weet ik niet allemaal moeten doen met hun browser (ie,firefox etc..) om die bolletjes en sterretjes te krijgen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...