Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten


Het is nog niet helemaal klaar, maar we zijn een heel eind.

Nog twee vraagjes:

 

1. Wat is het verschil tussen de bolletjes en de sterretjes?

 

2. Op het oude board kon je een link een "naam" geven. Hoe gaat dat in dit nieuwe board?

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

1.

- Een blauw bolletje is een nieuw ongelezen bericht

- Een blauw sterretje is een nieuw ongelezen bericht in een topic waar je zelf aan deelgenomen hebt.

- Een grijs sterretje is een topic waar je zelf aan deelgenomen hebt.

 

2.

Heel eenvoudig:

Je typt eerste de tekst waarvan je een link wil maken.

Selecteer die tekst

Daarna klik je op het link icoontje

 

post-31179-0-08738700-1318536767_thumb.jpg

 

Er opent een venster en daarin typ of plak je de url.

Ok klikken of Enter en voilà een link.

(met dank aan Puch)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha. Want ik had het Johan45 hier (testje) zien doen.

 

Edit: Waarbij wel opvalt dat - in tegenstelling tot vroeger - de link niet in een nieuw venster opent.

 

vGnp

aangepast door vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles werkt nu idd met IE8 waarvoor dank.

Enig puntje wat ik nog heb is als ik van een topic de nieuwe berichten lees door op het bolletje te klikken en daarna met de back knop van de browser terug gaat blijft het bolletje staan ipv dat het weggaat. (Bij het pli forum is dit wel het geval en die draaien ook ip.board)

VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha. Want ik had het Johan45 hier (testje) zien doen.

 

Edit: Waarbij wel opvalt dat - in tegenstelling tot vroeger - de link niet in een nieuw venster opent.

 

vGnp

 

Dat klopt, ik weet echter nog niet of ik het openen in hetzelfde venster een voordeel of een nadeel moet vinden.

Het zal denk ik een kwestie van wennen zijn.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Alles werkt nu idd met IE8 waarvoor dank.

Enig puntje wat ik nog heb is als ik van een topic de nieuwe berichten lees door op het bolletje te klikken en daarna met de back knop van de browser terug gaat blijft het bolletje staan ipv dat het weggaat. (Bij het pli forum is dit wel het geval en die draaien ook ip.board)

 

Dat kan hier niet vanwege het javascript en ajax framework.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen ben ik nou niet zo kapot van het grote blauwe vlak met de 2 weken oude advertenties, die zou veel compacter of weg mogen.

 

Dat blauwe advertentievlak doe ik weg dmv de collapse knop die eronder staat. Dan ben je er vanaf... wil je de advertenties zien klik je bovenin gewoon op "advertenties". Ze blijven ook verborgen als je de volgende keer weer het forum bezoekt! Fijn!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het al aan bod is gekomen, maar geen zin om 35 pagina's door te lezen :) Maar kan het misschien zijn dat er iets mis is met de tijdinstellingen? Als ik een post plaats en ik browse er naar toe, dan is de tijd van het plaatsen van deze posting een uur eerder dan de werkelijke tijd? De tijd settings op mijn laptop lijken goed ingesteld, dus ik kan me voorstellen dat er iets niet klopt?

 

Just wondering ... :)

 

Edit: tijd van het plaatsen van dit bericht staat bij mij nu op 21:31, terwijl het 22:31 is volgens mijn PC :)

aangepast door CronoS

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het al aan bod is gekomen, ... Maar kan het misschien zijn dat er iets mis is met de tijdinstellingen?.....

Just wondering ... :)

 

Edit: tijd van het plaatsen van dit bericht staat bij mij nu op 21:31, terwijl het 22:31 is volgens mijn PC :)

Ga even naar de instellingen van het forum en zet daar de tijd op +1 en dan klopt het weer. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...