Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Ik wil tegenover een aantal mensen, die in het begin heel erg negatief waren over het 'nieuwe sat4all', opmerken dat de (nieuwe) berichten aantallen ondanks jullie prognoses absoluut niet achteruit zijn gegaan en zelfs (zei het niet heel veel) hoger zijn dan de weken daarvoor. ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ja ik ben inderdaad blij dat onze bezoekers onverminderd trouw blijven aan deze site en de bezoeken ondanks o.a. jouw kinderachtige opmerkingen eerder, niet terug lopen ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Vandaag heb ik de breedte van de 'last post' informatie op de forum index fixed gezet op 245 pixels en de breedte van de statistieken links ervan en de forum informatie uiterst links op 'auto' gezet.

 

Daardoor is nu ook op hele kleine schermen (Bijvoorbeeld de iPad, wel minimaal 1024 x 768) de forum weergave nu ook goed.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang ik de ipad in de breedte gebruik heb ik er geen last van. Doel je nu met deze oplossing op het probleem wat ik laatst met je besprak want daar zie ik nog geen enkel verschil in, staand dus.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar komt ook (in deze layout) geen verschil in. Er is in de lengte gewoon te weinig ruimte.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het is totaal onnatuurlijk om een webpagina op zijn kant te bekijken.

Je draait je monitor toch ook niet 90 graden als je sat4all bezoekt?

 

Ik ga voor 2 mensen niet een hele aparte skin maken die er weer niet optimaal uit ziet bij mensen die wel gewoon normale formaten gebruiken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik zou niet weten hoe.

 

In deze layout is die ruimte er gewoon niet.

 

Een extra skin installeren voor die paar mensen die hun iPad staand gebruiken als ze een website bezoeken lijkt mij echt overkill.

 

Ik heb vandaag overigens diverse skins bekeken en 99% is verre van optimaal als je staand kijkt.

Dat is ook logisch want de meeste websites zijn geoptimaliseerd voor minimaal 800, maar meestal zelfs 1024 pixels in de breedte en de iPad heeft maar 768 pixels als je hem staand gebruikt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Michel, daar wordt ik nu niet echt vrolijk van, ik weet niet of het hieraan ligt deze verandering. Maar ik heb nu overal een schuifbalk in de breedte, en een 3/4 pagina grijs bij een bericht. Op een normale pc is het nu juist niet om aan te zien, ik kijk op 1024x768 :crazy: .Ik denk dat het gros toch op een gewone pc kijkt. :(

En nog even dit terzijde de 'bewerken' en 'citaat' optie werkt soms niet of na 2x klikken en dan zelfs krijg ik eerst allerlei opmaakscripts of hoe dat ook mag heten. Of moet ik deze onhebbelijkheid ergens anders melden.?

 

Graag de exacte besturingssysteem versie, exacte browser versie, ingestelde resolutie en een (full) screenshot.

Zonder kan ik je niet helpen.

 

Mvg,

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...