Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Dat kunnen normale leden niet en moderator zometeen ook niet meer. Anders ga ik klachten krijgen over zaken die ik zelf niet zie.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Sjaak,

 

Ik weet niet waar jij mee werkt met maar zowel IE 8 (in Firefox IE tab) als IE9 als ook firefox ziet het er in 1024x768 prima uit,

firefox7.jpg

ie8.jpg

ie9.jpg

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als tijdelijke workaround heb ik nu in de layout hem op standaard ip.board module gezet en op mijn vaste pc zet ik hem dan weer sat4all.

Dat mag natuurlijk altijd, maar dan zal hij toch het IPS product en met name de skinning mogelijkheden van IP.Board moeten kennen want anders kan ook hij hier niets zinvols over zeggen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sjaak(k), heb jij de compabiliteitsmode van je browser aanstaan?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mag natuurlijk altijd, maar dan zal hij toch het IPS product en met name de skinning mogelijkheden van IP.Board moeten kennen want anders kan ook hij hier niets zinvols over zeggen.

 

Mvg,

 

Michel

 

Voor de duidelijkheid de layout optie raak ik kwijt, dit vraag ik vanwege je wat verkeerd gekozen bericht wat je quote !

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Sjaak zal wel IE7 gebruiken en dat is inderdaad een puinhoop omdat die browser met diverse css, javascript en ajax code niet overweg kan, maar dat soort oude browsers ondersteunen we dan ook niet meer.

 

Met windows XP kan je probleemloos naar IE8, dus upgraden maar...

 

Ook oude safari versies, oude firefox versies en oude opera versies werken prima.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

 

Voor de duidelijkheid de layout optie raak ik kwijt ?

 

Als jij nu 'IP.Board' kunt selecteren wel.

Alleen IP.Board mobile en Sat4all blijven en meer is er voor leden ook niet selecteerbaar.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig staat er mobile bij ;) Maar is het gewoon niet handiger öm een dns record aan te maken. Bijv door een adres zoals m.sat4all.com zoals de meeste sites dat hebben.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel een modern uiterlijk hebben. Ook op mijn mobiel (Android 2.3) is de site goed te lezen en is horizontaal scrollen gelukkig niet nodig. Kan er wel aan wennen.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Sjaak, jouw verhaal is een groot onzin verhaal.

 

Ik heb zaterdag nog een oude pentium 4 met 512 MB RAM van Windows xp voorzien met behulp van de originele CD en daar stond dus IE7 op.

Daar heb ik bij wijze van test diverse sites mee bezocht.

Daarna geupdate naar ik meen SP3, en toen stond er IE8 op.

Daarmee werkt deze site prima en IE 8 werkte op die PC precies net zo snel als IE7.

 

IE7 is een hele slechte browser waarmee niet alleen sat4all maar ook talloze andere sites niet correct worden weergegeven.

 

Als jij niet wil upgraden (en dus vooruitgang wilt stagneren) en ook grote veiligheidsrisico's wilt lopen, moet je toch echt ophouden met klagen. Dat is dat jouw bewuste keuze en dus jouw probleem.

Ik kan en wil daar verder niets aan doen.

 

Deze skin is nooit compatibel geweest met IE7 en de door mij gemaakte wijzigingen hebben daar niets mee te maken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Niemand verplicht jou om te upgraden, ook al is het niet slim dat je dat niet doet.

 

Er zijn ook diverse andere hele goede browsers die het op jouw PC beter en sneller doen. Bijvoorbeeld Chrome.

Jij doet net alsof je met je rug tegen de muur staat, maar deze site doet het gewoon prima met Internet Explorer 8/9, Firefox, Safari, Chrome en Opera.

IE 6 en 7 zijn zoooooo slecht dat als we daar rekening mee gaan houden, we deze site vrijwel niet van nieuwe technieken kunnen voorzien. Als het aan jou ligt gaan we terug naar de 90er jaren.

 

Jij bent gewoon een beetje dwars en dat is jouw goed recht. Ik ga je alleen verder niet helpen en dat is dan weer mijn goed recht.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het hier al gepasseerd is, maar als een topic vroeger een 4 of 5 tal paginas groot was dan klikte ik dikwijls op "all" zodat ik alle paginas te zien kreeg.

Dit kan nu blijkbaar niet meer. Dit is natuurlijk niet werkbaar als een topic al 39 paginas heeft. Kan dit er nog aan toegevoegd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het hier al gepasseerd is, maar als een topic vroeger een 4 of 5 tal paginas groot was dan klikte ik dikwijls op "all" zodat ik alle paginas te zien kreeg.

Dit kan nu blijkbaar niet meer. Dit is natuurlijk niet werkbaar als een topic al 39 paginas heeft. Kan dit er nog aan toegevoegd worden?

Waarom zou je dat willen? Als je alles leest vanaf dat je niet meer up-to-date bent ben je toch weer up-to-date?

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik weet niet of het hier al gepasseerd is, maar als een topic vroeger een 4 of 5 tal paginas groot was dan klikte ik dikwijls op "all" zodat ik alle paginas te zien kreeg.

Dit kan nu blijkbaar niet meer. Dit is natuurlijk niet werkbaar als een topic al 39 paginas heeft. Kan dit er nog aan toegevoegd worden?

Het is nooit zo geweest dat als een topic 39 pagina's had, je die allemaal weer kon geven. Ik geloof dat de knop 'all' al verdween als een topic meer dan 10 pagina's had.

Het komt ook niet terug. Dit forum werkt anders (beter) zodat je die functie ook helemaal niet meer nodig hebt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...