Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Dat maakt niets uit. In de IPB Buddy app zit gewoon een uitgekleed Apple browser component en die bouwt de pagina's precies hetzelfde op.

 

Sat4all wordt liggend uitstekend weergegeven op de iPad of op een gewone monitor met een resolutie van minimaal 1024x768 pixels. Kleiner is ook echt niet meer van deze tijd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een opmerking, ik weet niet of dat dit de revu al gepaseerd is. Vroeger, als je op een topic klikte, dan sprong je altijd naar de pagina waar je gebleven was met lezen sinds de vorige keer dat je het topic geopend had. Dit lijkt nu niet meer zo te zijn, ik moet altijd zelf een pagina openen? Klopt dat? Dat vond ik erg handig

Ik moet zeggen dat nieuwe topics vroeger wel iets duidelijker werden gepresenteerd door het rode kleurgebruik van toen. Ik weet niet hoe anderen dit ervaren?

 

Maar persoonlijk vind ik de nieuwe layout strakker en netter en meer van deze tijd.,

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die vraag is pas een keer of 20 beantwoord,.

 

Klik op het blauwe bolletje of sterretje voor het onderwerp.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vraag is pas een keer of 20 beantwoord,.

 

Klik op het blauwe bolletje of sterretje voor het onderwerp.

 

Mvg,

 

Michel

OK, sorry..niet gezien en ik wist dit niet... Misschien handig dat je een F.A.Q maakt voor het nieuwe forum waar alle weetjes/wijzigingen in staan en de meest voorkomende problemen (en oplossingen) bij het gebruik ervan. Ik denk dat ik niet de laatste ben die zich dit afvroeg en dan kan je het nog vaker uitleggen :)...

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er zit al een help functie in dit forum (zie onderaan de pagina).

http://www.sat4all.com/forums/index.php?app=core&module=help

 

We moeten die alleen nog vertalen, maar dat is zoveel werk dat ik daar voorlopig niet aan begin.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het nu een tijdje aangekeken, maar ik mis de snelheid van het oude forum.Grafische is deze veel mooier inderdaad, maar om even snel te kijken naar nieuwe berichten, duurt het langer met deze software voordat alles juist is geladen, dan met de oude. Tenminste dat is mijn ervaring hier op 3 laptops.

 

Wat ik mis, of ik zie het over het hoofd, om direct naar het eerste ongelezen bericht te gaan van een post. Kan ook aan mij liggen, omdat ik niet meer dagelijks hier kom, vanwege de snelheid van de site.

 

Kortom mijn ervaring: site is mooier geworden, maar minder snel/overzichtelijker

 

 

De vraag om naar het eerst ongelezen bericht te gaan is nu zo ongeveer 40x gesteld en beantwoord. :( Klik op het bolletje (of sterretje) voor het onderwerp of klik rechtsboven op "Ga naar het eerste ongelezen bericht"

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Klik op het blauwe bolletje of sterretje voor het onderwerp.

 

 

Als er een topic verplaatst is, is dat niet meer mogelijk, dan heb je een pijltje waar je niet op kan klikken.

 

weet niet of dat al aan bod is geweest maar ik kan daarmee niet naar t 1e ongelezen bericht.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

He ik kan weer posten Na dit bericht kreeg ik gelijk een waarschuwing en een ban van Michel..

 

Misschien moet je puntje 8 van onze regels maar eens goed doorlezen......

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frankb, schreef op 23 oktober 2011 - 22:39 :

 

 

Ik weet niet of het hier al gepasseerd is, maar als een topic vroeger een 4 of 5 tal paginas groot was dan klikte ik dikwijls op "all" zodat ik alle paginas te zien kreeg.

Dit kan nu blijkbaar niet meer. Dit is natuurlijk niet werkbaar als een topic al 39 paginas heeft. Kan dit er nog aan toegevoegd worden?

 

 

Waarom zou je dat willen? Als je alles leest vanaf dat je niet meer up-to-date bent ben je toch weer up-to-date?

 

vGnp

 

Ik bezoek dit forum normaal niet alle dagen. Als er dan ergens een discussie losbarst kan het gebeuren dat dat op enkele dagen meerdere paginas is. Als ik dan aan de hand van de titel denk dat het intresant is, dan kon ik met de all knop ineens alles lezen. Er zijn ook nogal wat topics waar er wel eens "onzinnige" dingen tussen gezet worden. Dan kan je snel verder scrollen. Met de all knop is het gewoon in veel situaties sneller.

aangepast door Frankb
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...