Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten

Als er alleen maar negatieve reacties komen is dat voor de "Administrators" eigenlijk niet helemaal eerlijk.

Persoonlijk heb ik best wel even moeten wennen, maar dat is inmiddels helemaal over. Het is nu een duidelijk en overzichtelijk forum geworden!

Natuurlijk zijn er andere mogelijkheden, maar daar wen je dus echt wel aan.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik vond het in het begin eerlijk gezegd ook niet fijn. Je bent het oude forum als bezoeker en later als admin 9 jaar gewend en dan komt er plotseling iets compleet anders.

 

Na enkele weken begin ik duidelijk de voordelen te zien en ben ik aan de layout helemaal gewend.

 

Die half doorzichtige velden kan je eenmalig weg klikken als ze je in de weg zitten. Hetzelfde voor de balk aan de rechterkant.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het na de gewenning ook een verbetering, enkel het tweedehands gedeelte vind ik iets minder overzichtelijk dan het oude met de aparte topics, te koop, vraag, ruilen

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Eigenlijk kan je stellen dat alle advertenties te koop advertenties zijn, behalve de advertenties die specifiek van een 'gevraagd' of 'ruilen' label voorzien zijn.

 

Dan wordt het al snel een stuk overzichtelijker.

 

De 2ehands pagina is nog vol in ontwikkeling en zal steeds verder worden verbeterd.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij kwam hier ook vóór de wijziging van de lay-out al nauwelijks meer ;)

 

Je hoeft niet altijd in te loggen om te kijken :P

Dit is mijn home page in Firefox , dus kom ik hier dagelijks ( zie ip ).

Ik heb alleen niet altijd iets "zinnigs" te zeggen volgen mijn eigen criteria dan toch .

Vind het alleen niet leuk als er iets gebeurd wat ,volgens mij dan weer , minder bezoekers kan opleveren .

Maar misschien heb ik het mis .

 

Overigens ik denk wel altijd aan je als ik in jouw gedeelte van het land ben (volgens mijn laatste info) , daar waar de meeste wegen verboden zijn

voor vrachtwagens toch ? :mad:

Helaas niet veel meer laatste tijd .

 

Succes nog

 

Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik woon al heel lang niet meer in dat gedeelte van het land Ad.

 

Al een jaartje of 3-4 in België, net over de grens bij Budel.

 

Jij bent altijd welkom.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Nog een kleine tip voor safari gebruikers:

Als jullie willen dat automatisch de gebruikersnaam en paswoord onthouden worden,

dan kan je bij voorkeuren -> formulieren de tweede optie "Gebruikersnamen en paswoorden" aanvinken. Het enige wat je dient te doen, is de eerste letter van je gebruikersnaam invullen.

aangepast door Brambo's

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SIMBAke stuur mij maar een PM als test dan antwoord ik je wel. Weet je zeker of je genegeerd wordt of niet sinds de nieuwe layout is doorgevoerd. :)

Ik heb je daarnet een test pm gestuurd.

Ik hoor wel of hij aangekomen is

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je daarnet een test pm gestuurd.

Ik hoor wel of hij aangekomen is

ik heb je PM gehad en er op geantwoord , maar blijkbaar werkt dat dus niet , want ik heb nog geen antwoord van jou terug gehad

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over en weer tussen mij en Sjattuh werkt het goed.

Hij heeft mijn pm ontvangen en ik de zijne.

Dus bij SIMBAke gaat er iets niet goed

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Simbake ontvangt die PB's gegarandeerd gewoon, maar hij heeft al zijn PB notificaties uit staan en dan krijg je inderdaad geen melding. Er komt wel een rood icoontje rechts bovenaan de site bij het poppetje.

 

Ik heb zijn PB notificaties nu maar zelf aangezet.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...