Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Moet ik dat dan maar bij alle 29.000 leden ongevraagd gaan aanzetten?

 

Wat kunnen wij er aan doen als iemand niet antwoord? Misschien wil die persoon niet antwoorden....;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is niet plotseling. De automatische reclame of ongewenste url censuur werkt over het de site. Dus ook in PM's. Zo is dat nu eenmaal gemaakt.

 

Doe dit soort vragen voortaan via het contactformulier a.u.b.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was me niet eerder opgevallen... maar er staat een schrijffoutje bij de het forum "Coderingssystemen en smartcards"

Moet zijn "Nagravision"

post-39968-0-03245500-1326289887_thumb.jpg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik kon het niet in het onderwerp terugvinden, maar misschien is de vraag al gesteld.

 

Ik maak heel vaak gebruik van het openen van een pagina in een nieuw tabblad als ik op een pagina zit. Wanneer ik op de voorpagina van het forum echter appeltje klik (of ctrl klik in windows) doe, dan wordt de link zowel in een nieuw tabblad als ook in het huidige tabblad geladen. (bijvoorbeeld dus als ik appeltje klik op nieuwsberichten doe). Op subpagina's werkt dit wel goed (bijv. http://www.sat4all.com/forums/forum/2-nieuwsberichten/ hier dus). Kan dit op de voorpagina misschien ook opgelost worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat komt door de AJAX en javascript code die hier gebruikt wordt en daar is niets aan te doen. Zetten we dat uit, valt andere belangrijke functionaliteit om.

 

Ik zou ook niet weten waarom je een forum in een nieuwe pagina zou willen openen. Je drukt immers net zo snel weer op ons logo (of op backspace) en ben je weer terug op de indexpagina.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...