Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten

Ik kan de pagina niet inzoomen met mijn iPhone/iPad. Deze software maakt op de iOs een speciale mobiele conversie waarmee je een deel functies uit de normale browser niet kunt toepassen.

 

Ik vind de lay-out verder op de gewone mac via Firefox prima en lekker rustig.

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat constructieve kritiek:

  • Dit uiterlijk gebruikt vooral horizontale grafische bouwstenen om de structuur van de pagina weer te geven. Ik zou graag wat meer, of duidelijkere, verticale structuren zien. Ik denk dat je je ogen dan sneller georiënteerd hebt.
  • De plaatsingsdatum weergeven in het vak waar het bericht zelf staat vind ik een heel slecht idee. Er is al een mooie balk boven ieder bericht die vrijwel leeg is en uitsteken geschikt om de datum in te plaatsten.
  • "Vind ik leuk"-knopje vind ik een twijfelachtige vondst. Dat zo'n knop afwijkende gestileerd op een andere plaats dan de rest van de knoppen zit, zorgt dat het er visueel wat rommelig uit ziet.
  • Ik mis de optie "alles" om alle berichten in een discussie op 1 pagina te krijgen; dit voelt als een vervelend gemis.

 

sluit ik mij bij aan. De leesbaarheid is erg op achteruit gegaan, met name de gehele witte achtergrond maakt het 1 geheel. Is dit eventueel wel aan te passen meer naar het oude ?

 

Met de features zit het wel goed. Maar de leesbaarheid is slechter zo.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er dingen mis gaan (en er gaan geheid nog dingen mis!) meldt dat dan met een duidelijke klachtomschrijving in dit tijdelijke forum:

 

http://www.satelliet...forum-conversie

 

 

Deze verwijzing is naar satelliet.tv, lijkt me niet helemaal juist. :grin:

Dit is de juiste: http://www.sat4all.com/forums/forum/64-tijdelijk-forum-conversie/

 

 

Nog een paar andere functionaliteiten:

- hoe ga je naar het eerste ongelezen bericht?

- je ziet niet meer wie waar op heeft gereageerd

aangepast door Henk Puister

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dit geen verbetering.

 

-alle overzicht is weg

-wat een lompe schil. Is dat niet aan te passen in de instellingen?

-past minder informatie op een pagina, posting zullen sneller wegzakken.

-de profiel plaatjes zijn te groot.

-er moet meer contrast in dat leest prettiger

-logo is bij de tijd, daar ben ik wel positief over

-pm's zijn niet meer beschikbaar, wordt hopelijk snel opgelost.

-zet de inhoud van berichten weergeven uit als men scrolt want de topic titel is niet meer leesbaar.

-de site doet raar in IE9.. gaat zelf scrollen vanuit de onderkant en de rendering werkt niet goed. dwz streepjes door de tekst.

 

Ik heb liever een forum wat overzichtelijk is en desnoods saai qua design zodat je de informatie snel tot je kan nemen dan allerlei poespas. De hoofdzaak is toch dat je hier komt om te lezen.

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teveel info voor mijn kleine laptop schermpje, waardoor ik zelfs van links naar rechts moet scrollen.

Misschien dat er in de layout wat aangepast kan worden waardoor het ook op lagere resolutie te bekijken is.

(goh deze info poste ik ook al op openpli forum vorige week)

 

Voorlopig maar even op de alternatieve layout gezet. (ip.board mobile)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige was duidelijk, dit is wennen en zoeken, ok meer mogenlijkheden maar wel ten koste van een zeer overzichtelijke site.

Sukses. heb nu zeker n muis nodig om te scrollen

  • Like 1

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...