Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten


Kan iemand mij even uitleggen hoe ik een foto als bijlage kan toevoegen ?

 

Als ik probeer een foto als bijlage mee te sturen krijg ik dit bericht : Je hebt 273,06MB van jouw 5MB algemene opslagruimte gebruikt.(Max. formaat van een enkel bestand: 10MB)

 

:crazy:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zo, het is even wennen. Ik vind het er wel chic uit zien. En inderdaad grappig om te zien wat de meningen zijn. Knap stukkie werk Michel!

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja het zal wel loslopen iedereen heeft wel iets ook op het oude maar dat was vertrouwd.

 

Wel leuk dat er nu wat onkosten gedekt kunnen worden door de reklame.

 

En ja hoor ik heb weer een balkje met "Waarschuwingsstatus" Alles wordt wegepoest las ik ergens een stukje terug????

 

Ik zal niet direct gaan roepen DISCRIMINATIE maar heb al wel meteen twijfels

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

layout is prima, maar kan dat wit op de achtergrond veranderd worden naar licht grijs o.i.d.?

Krijg er echt pijn in mijn ogen van.

 

In het oude forum was de bericht achtergrond precies dezelfde 'kleur' wit.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Kan iemand mij even uitleggen hoe ik een foto als bijlage kan toevoegen ?

 

Als ik probeer een foto als bijlage mee te sturen krijg ik dit bericht : Je hebt 273,06MB van jouw 5MB algemene opslagruimte gebruikt.(Max. formaat van een enkel bestand: 10MB)

 

:crazy:

 

Daar kom ik op terug.

 

Problemen a.u.b. in het apart daarvoor ingerichte forum melden. Zo ga ik geheid dingen missen!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, ziet er echt super strak uit. En een layout keuze voor smartphones ! Daar ben ik erg blij mee.

 

 

Sterker nog er is een iPhone app die je kunt gebruiken. http://www.sat4all.com/forums/topic/315611-app-voor-iphone-beschikbaar-voor-sat4all/

  • Like 1

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond even niet hoe je naar het eerste ongelezen bericht in een topic met meerder pagina's gaat.

Na wat zoeken toch gevonden

 

post-31179-0-69477400-1318286393_thumb.png

 

Kun je die kennis met ons delen? Ik kan het namelijk niet vinden....

 

Rinus

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn we nu zo gefixeerd op het bannen van leden dat er onder je logo een waarschuwingsstatus moet worden getoond?

 

Ben benieuwd hoe snel het balkje volloopt :-)

 

Rinus

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...