Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten


Ik vind het er gelikt uitzien!

En alle veranderingen wennen, dus dit zal ook wel weer wennen.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn we nu zo gefixeerd op het bannen van leden dat er onder je logo een waarschuwingsstatus moet worden getoond?

 

Ben benieuwd hoe snel het balkje volloopt :-)

 

Rinus

 

 

Volgens mij heb je dat zelf in de hand.....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er mooi uit, ik moest wel even wennen in het begin, dacht eerst dat ik op de verkeerde site zat ;)

 

Dat gevoel had ik in de eerste instantie ook ;) ik hoef er niet aan te wennen, bij Pli draaien we al een tijdje op dezelfde software.

 

Mooie bijkomstigheid is wel dat dit lekker leesbaar is op de iPhone in combinatie met de IPboard plugin.

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet zeggen dat dit heel veel werk is geweest en daarvoor petje af. ;)

Ik heb ook wat problemen met het contrast verschil en hoop dat dit een kwestie van wennen is.

Ik heb de site nog niet geprobeerd op de Iphone.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

 

Dat gevoel had ik in de eerste instantie ook ;) ik hoef er niet aan te wennen, bij Pli draaien we al een tijdje op dezelfde software.

 

Mooie bijkomstigheid is wel dat dit lekker leesbaar is op de iPhone in combinatie met de IPboard plugin.

 

 

Dat zag ik vorige week. Goede keuze ;)

 

Wij hadden gelukkig eind mei al dezelfde keuze gemaakt, maar de conversie verliep niet bepaald zoals gepland waardoor we letterlijk maanden bezig zijn geweest met Invision om de bugs uit de convertor te krijgen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Een tragische vergissing, dit. Van het logo tot ... nou, tot de hele rest eigenlijk. Sterkte ermee.

Probeer jij eens 28.000 leden tevreden te stellen. Suc6 daarmee ;)

 

Als je jouw zinloze opmerking zou wijzigen in opbouwende kritiek, konden we er wellicht nog iets mee...

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...