Ga naar inhoud


Het nieuwe sat4all.com!


Michel

Aanbevolen berichten

Dat het moet wennen kan ik begrijpen, dat heb je vaak met nieuwe dingen, Ik heb echter ook moeite met het contrast, de standaard tekst komt op mij grijzer (ofwel minder zwart) over dan de tekst in het oude systeem. Is de letter dunner? Wellicht toch iets om aandacht aan te schenken, ik heb de indruk dat een flink aantal leden (net als ikzelf... :blush: ) bij de wat grijzere groep medelanders behoort, en tsja, met het stijgen van de jaren .....

 

Indien mogelijk zou ik dus willen verzoeken een iets voller, of zwarter, standaardfont te kiezen.

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Kun je die kennis met ons delen? Ik kan het namelijk niet vinden....

 

Rinus

 

Zie bijlage

Als er ongelezen berichten zijn zie je links naast het topic een balkje met een bolletje of een sterretje in.

Klik op de bolletje of dat sterretje om naar het eerste ongelezen bericht in het topic te gaan.

post-31179-0-21930000-1318328083_thumb.png

  • Like 1

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het oude forum was de bericht achtergrond precies dezelfde 'kleur' wit.

 

Mvg,

 

Michel

 

Het was de zelfde kleur wit inderdaad, echter was het oude text vlak niet zo groot.

Als je nu op een IPS monitor kijkt is het net of je in een 100w TL lamp met kleur 6500K kijkt door de hoeveelheid wit (goedkopere PVA monitoren zijn niet echt wit, ze hebben een gelige gloed waardoor het minder opvalt)

 

Voor mensen met een goede monitor is het gewoon te wit, vergelijk het een beetje met een wit beeld op een plasma en een LCD.

Als je een plasma hebt met een PC mogelijkheid kun je precies zien wat er bedoeld wordt.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het hier ook te veel wit en kan me voorstellen dat dit 'savonds, als de oogleden wat zwaarder worden, gewoon te fel wordt.

Verder valt me op dat de regelafstand volgens mij een stuk groter is geworden, als ik een bericht type dan staat het normaal onder elkaar maar wordt het bericht geplaatst dan wordt de regelafstand uit elkaar getrokken.

 

Maar mijn complimenten voor het vele werk hoor, alleen vraag ik me af of het nu wel nodig is geweest om voor een Update van dit forum gisteravond meteen een heel data centrum plat te leggen :grin:

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het is behoorlijk wennen, ik vind het een beetje groot of breed allemaal. Ik had mijn favo altijd ernaast staan maar dat past nu niet meer. Was aan het kijken of ik er wat aan kon veranderen in "mijn profiel" maar dat werkt (nog) niet waarschijnlijk.

 

Salu2, D.Quijote

 

Ahh, mijn profiel kan ik toch veranderen, alleen had ik bovenin op mijn profiel geklikt, en dat werkt niet, maar via de avatar wel.

aangepast door D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Michel bedankt voor al jullie werk, maar je geeft het al aan het oude board had een 0,0 design. En daarom is deze layout nu zo 'traag' geworden als dikke....(vult u maar aan zou Johan45 zeggen) en bouwt zeer traag op met al deze extra klim bim.. Uiteraard gaan jullie niet terug, maar om dan te zeggen dat we zeuren en klagen. Je kon commentaar verwachten, dat is misschien frustrerend voor jullie na zoveel werk. Maar wij hebben toch niet gevraagd om een nieuwe layout. ;)

Sterkte toegewenst met het optimaliseren van de site. :cool:

 

Sjaak, jij moet gewoon een nieuwe PC met een nieuwe browser kopen. Jouw PC is zo traag als dikke stront, niet deze site ;)

Met pentium 3 met Internet explorer 6 kan ik echt niet meer serieus rekening houden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoekfunctie is wel verbeterd nu :)

En op Android en Iphone leest het ook beter nu.

 

Ach verandering is altijd wennen, ik ga gewoon wennen eraan.

 

Ik wardeeer wel de energie en tijd die er in gestoken is.

 

Vind het alleen nog een beetje licht allemal, het had wel iets donkerder gemogen van mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...