Ga naar inhoud

Wat doe ik verkeerd????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nieuwe Humax 5400 irci gekocht, gepatched met allcam3.1. Settings via humbox geladen. Kaartje geprogd met goldprog1.4. Tsja, Humax blijft volhouden dat ik een invalid card heb.<BR>Ik ben radeloos ... iemand die mij wil helpen?

Geplaatst:

Hi silly.<BR>Andere files proberen en eerst de eeprom,daarna de pic...<P>Suc6 hf wink.gif" border="0 Blijf lachen

Geplaatst:

Bareuh, heb diverse files geprobeerd. Gebruik waarschijnlijk de verkeerde. Kan iemand mij misschien de juiste toesturen?

Geplaatst:

Ik ben er inmiddels achter dat mijn kaartje wel goed is. Probleem zit um in de Hummie. Iemand nog suggesties? Ik gebruik het kaartje in de embedded irdeto cam (gepatched).

Geplaatst:

Kaartje is toch niet goed. Heeft iemand voor mij de juiste files, dus die voor de embedded irdeto/seca patched Hummie 5400?

Geplaatst:

Je moet een EMU-File voor de goldwafer bij duck halen de Irseto5+10 of de Irdetoviacces.<BR>Groeten.<P>Peter.

Geplaatst:

Eindelijk een werkend kaartje gekregen. verschillende zenders uit het Canal+ pakket kan ik ontvangen, maar ik wil ze ALLEMAAL. Op dit moment zie ik alleen de irdeto zenders, en niet de seca. Gebruik gemaakt van de emufiles van Duck. Heb ik dan toch een Astonmodule nodig?

Geplaatst:

Komt waarschijnlijk dat de seca keys in de file niet meer up to date zijn .<BR>Met gebruik van picbined kun je de eeprom hex file van de juiste seca keys voorzien.<P>Groeten .<P>Peter.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.