Ga naar inhoud


lay out is geen verbetering


Gast gladys

Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Over een week verwachten we alle punten die het minder leesbaar maken wel aangepakt te hebben.

We moesten wel naar nieuwe software en deze software is al 3 jaar op rij met afstand de beste forum software beschikbaar.

 

Als je over een week nog steeds niet tevreden bent, kan je altijd een ander forum zoeken. We gaan niet meer terug, dus dat hoef je ook niet meer te vragen!

 

Er zijn ook heel erg veel leden die het nu al heel erg mooi en handig vinden. Probeer jij het maar eens 28.000 allemaal naar hun zin te maken.

 

Mvg,

 

Michel

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is ook altijd het zelfde liedje. Verander iets en alle gebruikers willen de oude versie terug omdat die zoveel beter en duidelijker is. Enige verschil wat je hebt is dat je nu even moet zoeken hoe en waar alles zit, maar na een paar dagen wil je niet anders meer hoor.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de nieuwe Sat4all gewoon goed. :)

Fris, helder en goed leesbaar!

Mvg,

Ivy

Mvg, Ivy
-----------
Sony 65XD8599 UHD TV, Tadaam internet en TV, Selfsat H30D Solo vlakantennes 19.2 graden en 28.2 graden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

acht en twintig duizend...

was toch veel meer

hebben er zo veel een ban gehad onlangs :grin: geintje

 

 

of in de stijl van wegjorissen, weggeconverteerd :P

 

ik moet er ook even aan wennen, sommige opmerkingen kan ik me wel in vinden, staat tegenover dat er ook de nodige handigheidjes in te vinden zijn die in het oude forum absoluut gemist werden. We zijn en blijven gewoon Nederlanders, altijd wat te mekkeren, terwijl er ook wel degelijk genoeg pluspunten zijn ;)

 

edit

ff gechecked, maar die zoekfunctie is er aanzienlijk op vooruit gegaan

edit

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

GADVERDAMME...heeft diegene die dit verzonnen heeft teveel gezopen of geen smaak...Dit ziet er niet uit,is onoverzichtelijk

 

Wat ben jij een lul zeg. Sorry, andere woorden heb ik niet voor iemand met zulke domme opmerkingen :(

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

GADVERDAMME...heeft diegene die dit verzonnen heeft teveel gezopen of geen smaak...Dit ziet er niet uit,is onoverzichtelijk

 

sevensheaven , je kan je natuurlijk de vraag stellen , "wie" heeft er teveel gezopen. :grin:

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dit topic gaat op slot.

 

Als er leden zijn die opbouwende kritiek willen leveren, kunnen ze dat in het speciaal daarvoor ingerichte forum doen.

Lees wel eerst de oude berichten om te kijken of jouw vraag of opmerking niet al eerder geplaatst en beantwoord is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...