Ga naar inhoud


Groot servercentrum van piraten in Hongarije opgerold.


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Te lezen via:

 

http://www.gulli.com...aten-2011-10-10

 

Het is in het Duits.

Kort samengevat heeft de politie onder grote druk van Warner Bros. een grote illegale torrent server-site in Hongarije uit de lucht gehaald.

Bij het binnendringen van de woningen stootte de politie op veel meer criminele dingen zoals drugs, wapens en veel geld.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou dit ging echt niet om 1 film... Ging om totaal 70 Terabyte en allerlei bijvangst.

Rascriminelen zijn het dus, contanten opgestapelt in huis, drugs en wapens.

 

Ze hebben ze dus weten op te rollen door watermerk in films te zetten en hierdoor te bewijzen dat bioscoop films geripped werden in Hongarije.

Vervolgens hebben ze de regering daar onder druk weten te zetten door te melden dat Hongarije de bioscoop films voortaan veel later kreeg dan de rest van de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dit ging echt niet om 1 film... Ging om totaal 70 Terabyte en allerlei bijvangst.

Rascriminelen zijn het dus, contanten opgestapelt in huis, drugs en wapens.

 

Ze hebben ze dus weten op te rollen door watermerk in films te zetten en hierdoor te bewijzen dat bioscoop films geripped werden in Hongarije.

Vervolgens hebben ze de regering daar onder druk weten te zetten door te melden dat Hongarije de bioscoop films voortaan veel later kreeg dan de rest van de wereld.

 

Tegenwoordig zijn er genoeg scene groups die precies hetzelfde doen. Daarom moeten ze niks van P2P hebben. Het kost hun klanten :)

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik kan me de scene groupen uit de BBS tijd nog herinneren... Daar was het de sport om het zo snel mogelijk te releasen (voor de rest!)

Als er commercieel aspect in het spel komt noem ik het geen scene group meer maar een criminele bende.

 

Ik zou er persoonlijk niet om rouwen als dit soort dingen weer onder water verdwijnen waar je alleen bij kunt met de juiste inside contacts.

Daar is iedereen bij gebaat, de n00bs kunnen dan weer terecht bij de reguliere detailhandel ipv uit hun luie stoel ff een filmpje of app/game downloaden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...