Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Dit weekend voor het eerst een kaartje geprogrammeerd. Wat schertst mijn verbazing:<BR>Naast de NL Can + ook diverse Franse en Spaanse (o.a. Canal+)kanalen erbij. Ik heb een officiele seca ontvanger (pioneer S210NL)<BR>en had begrepen dat dat niet kon zonder te patchen ??.
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Wat een tegevaller zeg!<BR>Heb je nog garantie? Dan kan je het ruilen voor een ontvanger die de andere kanalen niet doorgeeft
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Bedankt voor je heldere uitleg, NLOraf. <P>Ik lees overal dat je met een officiele seca ontvanger alleen de kanalen van Canal Digitaal NL kan ontvangen. <P>Toch ontvang ik nu enkele zenders van andere providers met een met duck-files geprogges kaartje. Ik begrijp dit dus niet.<P>Kan iemand mij dit uitleggen ?
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 het zit hem natuurlijk in die files.<BR>en die andere pakketten waar jij het over hebt die hebben de zelfde codering[seca].<BR>
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 en als je even gaat fietsen rond deze site,beetje lezen hier en daar.<BR>dan word je aardig wat duidelijk denk ik.<BR>grt reporter
Aanbevolen berichten