onno_l Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Hallo, als leek in schotel land zoek ik n nieuwe decoder...ik heb er ooit een greambox aangehangen van n kennis van me ( een nieuwe) maar de kwaliteit is minder als de gewone pioneer van c anal digitaal... wat is nu een betaalbare HD box welke geschikt is voor mij en evt met wifi?. We kijken al jaaaaren via schotel, maar de decoder gaat stuk......vandaar bedankt! mvg, Onno
Alventali Geplaatst: 11 oktober 2011 Geplaatst: 11 oktober 2011 Wat wil je precies. HD is duidelijk Maar wil je kunnen op nemen en kijken tegelijk. Wil je naast astra 23.5 (zitten de HD kanalen op) ook nog de vrije duitsers op astra 19.2 blijven ontvangen. Hoeveel wil je +/- ongeveer besteden. Met alleen het gegeven dat je een HD ontvager wilt zijn er mischien wel 15 ontvangers of meer die in aanmerking komen. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
onno_l Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2011 :-)....mmm...oke :-) dat is een goede..... ik had nog niet nagedacht over opnemen en kijken tegelijk...zijn die er tot 150 euro, dat is ook het begrad tot waar ik nu ga...tot ik meer verstand ervan heb haha ik heb een duo lnb, dus dan heb ik de regionale en duitsers geloof ik toch? thanx! mvg, Onno
1pm Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 IK denk dat je je budget toch wat omhoog moet gaan schroeven ...... 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
onno_l Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2011 (aangepast) ...mmm....oke :-) en zon dreambox van 55 euro is dus ook echt niks ? (als voorbeeld uiteraard dan he ?) ######################## mvg, Onno 13 oktober 2011 aangepast door Michel Reclameregels overtreden
paardengek Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 ...mmm....oke :-) en zon dreambox van 55 euro is dus ook echt niks ? (als voorbeeld uiteraard dan he ?) ######################## mvg, Onno Nee, dat is helemaal niets. Waarschijnlijk een nep dreambox, die ook nog niet eens HD is. Denk eerder maar aan 300 tot 500 euro. Dreambox 500 HD, Dreambox 800 HD SE. Of een dreambox achtige: VU+ solo, VU+ uno, VU+duo en er zijn meer van deze toestellen, die goed werken. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
onno_l Geplaatst: 18 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2011 (aangepast) mmm....dat is niet erg , maar dan weet ik dat ik dus echt naar een hogere prijsklasse moet :-) bedankt! 18 oktober 2011 aangepast door onno_l
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen