Luud Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik vraag mij af waarom CD geen chat funktie heeft? Ik heb bij hun een bellen/internet abonnement afgesloten. Maar helaas kan ik nu niet meer bellen. Internetten lukt wel zoals jullie kunnen zien. Je kunt wel een mailtje sturen maar daar wordt niet op gereageerd. Ook als er nu het e.e.a. gekontroleerd moet worden in de setup van de router/modem wordt dat heel moeilijk omdat ik geen telefoon heb. Het lijkt mij een ideale oplossing als je via internet wel met hen kunt chatten en samen de instellingen kunt kontroleren. Het is maar een idee. Wat vinden jullie hiervan?. Luud Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device, Aston Wamba311 Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E
DeBeek Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Zou dit bij CD posten / mailen / vragen.
Luud Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2011 Heb dit zojuist gedaan. 12-10-2011 16:13 Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren voor ik een antwoord krijg. en hoe ze dit gaan oplossen. Ik heb immers geen telefoon meer.Zij kunnen mij dus ook niet bellen. Laat jullie weten hoe het opgelost wordt. Luud Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device, Aston Wamba311 Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen