Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

Voor deze forum software is er al een vrij goede layout voor mobile devices. Met je iPhone, Android, Windows Phone enz, kan je dit forum dus prima volgen.

Er is echter ook van de makers van deze forum software een gratis iPhone/iPad app die veel comfortabeler werkt en waarmee je ook push messages kunt ontvangen, maar die werkt voor geen meter. Die app crashed steeds.

Daarom heeft een Nederlandse developer een iPhone/iPad/iPod app gemaakt waarmee je alle IP.Board communities heel comfortabel kunt browsen, niet crashed en waarmee ook push messages prima werken.

Wij hebben er voor gekozen die app te ondersteunen. Hij kost € 0,79 maar deze werkt dan ook gewoon perfect.

Nadat je hem geïnstalleerd hebt, voeg je www.sat4all.com/forums toe als community.

Daarna kan je in je notificatie opties instellen van welke zaken je wel of geen pushmessages wilt ontvangen.

Dat doe je hier: http://www.sat4all.c...a=notifications

Op een iPad kan je overigens ook kiezen of je de mobile skin wilt gebruiken of niet.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

• Beheerder
Geplaatst:

Hier een voorbeeld hoe die Push notificaties er uit zien op een iPhone (zie bijlage)

Je kunt dus zelf bepalen over welke topics, advertenties en privéberichten je wel of geen push notificaties ontvangt.

Ik vind het zelf heel erg handig.

Mvg,

Michel

IMG_0315.PNG

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

en nog een paar screenshots

IMG_03161.PNG

IMG_03171.PNG

IMG_03181.PNG

IMG_03191.PNG

IMG_03201.PNG

Geplaatst:

Staat dit ook in de steigers voor Android?

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Geplaatst:

Android staat niet op de planning, om daar IPB Buddy voor te maken. Android heeft een compleet andere ontwikkel omgeving en zal dus vanaf scratch gemaakt moeten worden. Dat kost me teveel tijd. En ik heb ook geen android telefoon ;-).

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:

jammer maar begrijpelijk.

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Geplaatst:

Ben wel benieuwt naar deze app komt er ook een gratis app waar de inkomsten uit de banners gehaald worden ? En om hier alleen een tegoed kaart of creditcard voor aan te vragen gaat me ook wat ver.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

• Beheerder
Geplaatst:

Wil je nou echt beweren dat je op je iPhone geen enkele app hebt staan waarvoor betaling gevraagd wordt?

Als ik alle betaalde apps van mijn iPhone en iPad moet vegen, blijft er niet zo heel veel (heel bruikbaars) over.

79 cent is nou niet echt een bedrag waar je iets voor moet laten staan.

Mvg,

Michel

Geplaatst:

Jup, ik kan tot nu toe prima zonder maar ik heb hem ook nog maar pas een week. Cadeautje van de nieuwe baas ;) Maar wat voor apps heb jij er dan op die het geld meer dan waard zijn ? Het gaat namelijk niet om 80 cent maar om 17 euro voor een tegoed kaart

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

• Beheerder
Geplaatst:

Te veel om op te noemen:

Oa:

-Bria

-Pages

-ReaddleDocs

-Filer

-Numbers

-Keynote

-FileBrowser

-Sygic Aura

-Axis Cams

-IPB Buddy

-Dreambox Live

-iSSH

-SABCommand

-enz. enz....

Geplaatst:

Jup, ik kan tot nu toe prima zonder maar ik heb hem ook nog maar pas een week. Cadeautje van de nieuwe baas ;) Maar wat voor apps heb jij er dan op die het geld meer dan waard zijn ? Het gaat namelijk niet om 80 cent maar om 17 euro voor een tegoed kaart

Dat hoeft helemaal niet. Apple (iTunesstore) doet ook zaken via Click and Buy. Je aankopen worden dan gewoon van je bankrekening afgehaald. Kost niets extra's

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Over click and buy heb ik niet zulke goede dingen gelezen vandaar dat ik wat huiverig ben om met die gasten in zee te gaan. Toets voor de aardigheid maar eens click and buy in google in.

Mythbuntu 12.04

• Beheerder
Geplaatst:

Ook hier zie ik geen enkel probleem. Je kunt immers alles dat onterecht geïncasseerd wordt, zo weer terug vorderen via je (online)bank.

Mvg,

Michel

Geplaatst:

Kan dat zomaar, dat terugvorderen, zonder problemen te krijgen ? Je stelt het wel heel makkelijk, ik zal voor de zekerheid eerst eens wat tijd erin steken en de topics eens goed doorlezen op het forum van radar wat anderen hun ervaringen er nou precies mee zijn.

Issh lijkt me een handige app en ik ben natuurlijk erguuh benieuwt na hoe IPB Buddy er op de Ipad uitziet want de iPhone is gewoon te klein ;)

Mythbuntu 12.04

Geplaatst:

Ik ken diverse mensen die het zonder problemen gebruiken. Feit blijft dat je zelf moet blijven opletten of je nu zo'n instantie "gebruikt" of zelf een Credit Card hebt. Over Paypal lees je ook genoeg verkeerde dingen, maar dat is ook logisch het wordt enorm veel gebruikt dus zul je ook meer klachten lezen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...