Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

Kan dat zomaar, dat terugvorderen, zonder problemen te krijgen ? Je stelt het wel heel makkelijk, ik zal voor de zekerheid eerst eens wat tijd erin steken en de topics eens goed doorlezen op het forum van radar wat anderen hun ervaringen er nou precies mee zijn.

Issh lijkt me een handige app en ik ben natuurlijk erguuh benieuwt na hoe IPB Buddy er op de Ipad uitziet want de iPhone is gewoon te klein ;)

Je kunt iedere incasso op je Nederlandse bankrekening binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden terug vorderen. Of hij nou terecht was of niet. Tot ik meen 3 maanden met opgave van reden.

Uiteraard moet je de terechte incasso's niet terug vorderen ;)

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Het gaat namelijk niet om 80 cent maar om 17 euro voor een tegoed kaart

Er zijn nog kaarten, die 'gratis' zijn. Die zijn dan gratis, als je voor 500 euro per jaar besteed (anders 19 euro). Mijn broer betaald met zo'n kaart alleen de benzine voor zijn auto en komt zo dus makkelijk aan de 500 per jaar.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:

Je kunt iedere incasso op je Nederlandse bankrekening binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden terug vorderen.

Als je via internet een eenmalige machtiging voor een incasso afgeeft, dan kun je het bedrag dat daardoor afgeschreven wordt, niet laten terugboeken.

Andere incasso's kun je wel terug laten boeken. (doorlopende machtigingen)

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik kreeg laatst een update binnen van IP Buddy (v1.03 build 16) en zit nu met advertenties op m'n scherm. Terwijl ik hem wel aangeschaft heb.

Vervolgens "Restore previous purchase" vanuit het settings menu geprobeerd. Biedt geen soelaas. Iemand een tip?

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

• Beheerder
Geplaatst:

Dat had ik ook en dat is inderdaad niet zo'n hele klantvriendelijk oplossing.

Ik heb de programmeur (Ronald) hierover gesproken en die vertelde dat hij dat zelf ook heel erg vervelend vind, maar Apple programmeertechnisch geen enkele mogelijkheid bied om vanuit de app te detecteren of iemand het product eerder heeft aangeschaft.

Omdat hij met de app nauwelijks inkomsten binnen kreeg, heeft hij de dezelfde app gratis gemaakt en er iAds in geplaatst om zo toch inkomsten te genereren. Vanuit die nieuwe versie kan dan een in-app purchase gedaan worden om de Pro versie aan te schaffen die naast enkele extra functies ook iAds vrij is.

Hij had dus eigenlijk graag iedereen die de oude versie gekocht heeft automatisch gratis willen upgraden naar de Pro versie, maar Apple biedt die mogelijkheid technisch niet.

Als je contact zoekt met Ronald en hem even jouw UUID en aanschafgegevens doorgeeft, krijg je bij de volgende app update de pro versie.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

Je moet wel www.sat4all.com/forums invoeren.

Als je in je notificatie-instellingen op dit forum je mobiele notificaties aanzet, krijg je o.a. bij PM's netjes een push bericht op je iPhone.

Ik gebruik het vrij intensief.

Geplaatst:

Ik zal hem ook even sponsoren voor 1.59 (minus dat gedeelte wat Apple er af haalt.)

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Super, ik miste gewoon de trial versie, waarom Apple dat niet heeft is mij een raadsel. Ik ben pas van plan om hem te kopen als de volgende bug wordt opgelost : het toetsenbord valt weg uit het beeld op de iPad tijdens het typen. Denk er om, om dit te reproduceren dient hij zich wel in portraitstand te bevinden.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Geplaatst:

Ik zal hem ook even sponsoren voor 1.59 (minus dat gedeelte wat Apple er af haalt.)

Das dan 3 cent voor Ronald en 1,56 voor Apple! :crazy:

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Super, ik miste gewoon de trial versie, waarom Apple dat niet heeft is mij een raadsel. Ik ben pas van plan om hem te kopen als de volgende bug wordt opgelost : het toetsenbord valt weg uit het beeld op de iPad tijdens het typen. Denk er om, om dit te reproduceren dient hij zich wel in portraitstand te bevinden.

Vreemd ik heb dit bericht gewoon in kunnen toetsen op de iPad. Wanneer treedt dit probleem dan op? Dan probeer ik het te fixen.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

• Beheerder
Geplaatst:

Zojuist nog geprobeerd. Geen last van. Misschien dat het alleen optreed bij de 'Light' versie als die banner er in staat? Dat zou ik nog even proberen Ronald.

Mvg,

Michel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...