Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook met banners, blijft bij mij het toetsenbord gewoon staan. Het staat er nu al 10 minuten.

Lamko, je hebt toch niet per ongeluk op de knop rechts beneden gedrukt. Dat is namelijk de toets om toetsenbord te verbergen.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik ga nog verder voor je testen maar ik heb zelf ook nog niet de vinger er op kunnen leggen. Maar het is al vijf keer gebeurt tijdens het typen van dit bericht. Het is zeker niet het knopje wat ik per ongeluk indruk ! Misschien dat mijn werkgeheugen van de iPad weer aardig vol zit, want er zijn heel wat open apps die nu draaien, kan dat het probleem veroorzaken ?

Edit :

Ondertussen ook gechecked, probleem doet zich nu nog steeds voor!

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Geplaatst:

Beste Ronald je hebt nu te weinig info om dit probleem op te lossen zoals ik het nu begrijp. Ik weet dat Apple in IOS een functie heeft om allemaal info uit mijn specifieke iPad te trekken. Deze wil ik graag naar je toe sturen maar ik wil dit niet graag op dit board plaatsen.

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Geplaatst:

Er staat Ios versie 5.0.1 op, ik weet dat het voor Apple zelf is maar ik hoop dat we het kunnen gebruiken oftewel misbruiken :)

Waarschijnlijk ken je het wel : Algemeen > Info > Diagnose en gebruik ! Zou jij dit na kunnen checken want dit lijkt mij als app ontwikkelaar wel handig om specifieke info uit het systeem te halen. Misschien weet je het ook wel, maar dan zou ik het graag ook willen weten, puur uit interresse. Wacht op je antwoord !

Mythbuntu 12.04

Geplaatst:

Ik kan namelijk wel een dns server opzetten en die naar een nep Apple server laten verwijzen maar dan zal deze info wel gereverse engineerd moeten worden waar ik persoonlijk nog niet genoeg verstand van heb. Ik ben namelijk Linux systeembeheerder en servers inrichten gaat wel maar iets reverse engineren is een heel ander vak. Heb jij genoeg verstand van reverse engineren om dit te kunnen?

Mythbuntu 12.04

• Beheerder
Geplaatst:

Om een probleem op te kunnen lossen moet het eerst reproduceerbaar zijn. Als (vooralsnog) alleen jij er last van hebt, is het dus niet reproduceerbaar en (vooralsnog) een probleem dat zich alleen bij jou voordoet. Dat is dan door Ronald ook niet op te lossen.

Misschien kan je er een filmpje van maken en/of tot in het fijnste detail uitleggen wat je doet en wat er gebeurt. Dat is vele malen zinvoller dan een debug functie van Apple die niet voor developers bedoeld is te gaan 'reverse egineeren'.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hier een filmpje wat ik heb geupload met mijn broertje zijn account die heeft hij nodig om zijn hardcore muziek op youtube te zetten :) BTW super trots op hem, maar daar gaat het hier nu niet om. Hierbij het fillmpje, jammer genoeg heeft youtube geen portraitstand mogelijkheid hij maakt er dus breedbeeld van en is het dus een slag gedraaid.

http://www.youtube.com/watch?v=AUScZzcLIts

Btw jullie krijgen gratis het Friese weerbericht er bij van Piet Paulusma op Omrop Fryslan :D

Mythbuntu 12.04

Geplaatst:

Het probleem is reproduceerbaar! Op mijn broertje zijn nieuwe iPad gebeurt het ook ! Met alleen RTL XL, uitzendinggemist, iBooks en het spel GT free+ HD daar naast heeft hij een gmail account ingesteld in de standaard mailclient.

Mythbuntu 12.04

Geplaatst:

Die video, maakt e.e.a. duidelijk. Je maakt gebruik van de normale skin en niet van de mobile skin.

Het lijkt erop dat de board software, na een tiental seconden, de focus weghaalt uit het invoer venster. Dan is het normaal, dat toetsenbord weg gaat. Ik zal met Michel overleggen, of dat in de skin is aan te passen.

Kan je de mobile skin eens proberen. Dan kan op de iPad door 'Force mobile skin' te gebruiken. Die heeft het niet.

Ronald

Geplaatst:

Daar is die optie dus voor ik dacht al waar is die toch voor :)

Ik gebruik nu de mobile skin niet meer omdat ik moderatorgereedschap nodig heb anders kan ik mijn werk als moderator hier op dit board niet goed doen. En Michel zonder jou idee van het filmpje waren we hier nooit zo snel opgekomen een meesterlijk idee :)

Mythbuntu 12.04

Geplaatst:

Inmiddels op aanraden Michel contact gehad met Ronaldd. Ultrasnelle reactie, wordt voor mij opgelost bij de volgende update! Thanks!

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Geplaatst:

Ik moet nog een paar testjes doen, en dan gaat vandaag nog de nieuwe versie naar de app store.

Als je wilt, dan kan ik op basis van jouw uuid een Ad-Hoc versie bouwen, die je er vandaag nog in kan zetten.

Je dient dan wel de app te verwijderen van de iPhone/iPad en de Ad-Hoc versie via iTunes erop te zetten.

Als dat teveel werk is, dan gewoon een week o.i.d. wachten voor goedkeuring van apple.

Ronald

Geplaatst:

Graag wil ik de wijziging doorvoeren in de skin van sat4all. Ik heb een evengoede vriend gevonden die het voor mij wil doen, hij heeft verstand van Php en ipb board, maar hij zal er wel een paar weken tijd mee kwijt zijn. Daarom wil graag weten wat een supportcontract kost, zodat we hem ook een paar centen kunnen geven. En het supportcontract kunnen we dan opzeggen en dat hij er dan de bugs er voor ons uit haalt. Supper oplossing toch :)

Mythbuntu 12.04

• Beheerder
Geplaatst:

Heb je een klap van de molen gehad? :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...