D-box Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Hoi Michel, Je hebt een prachtig nieuw board. Mijn felicitaties! Groetjes, D-box ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
satsean Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Helemaal mee eens is wel even wennen die nieuwe lay out I dream dream dreaming800 S/C met sundtek Usb stick,8000 2xS /C/T/ Hdd/NasDiverse schotels Draaibaar,Vast en Wave Frontier T90 met Emp16/1 switch Draaibare Deltastar 120 in nieuwstaat met Invertum flens lnb
Sjattuh Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Ach, als hij wilt kan hij het bijna weer hetzelfde eruit laten zien zoals het was. Maar het oude forum zag er echt uit als iets uit 2002. Het huidige gebruikte template is veel meer 2011. Hoe dan ook, dit zijn maar cosmetische instellingen en als je iemand vindt die het leuk vindt om templates te maken kun je langzaam naar een ietwat overzichtelijkere template werken. Probleem met het huidige template is alleen maar dat het niet echt goed onderscheidt. Zet een streep rechts van de foto en een streep boven de sig en niemand klaagt meer. Ze hebben gewoon gelijk om de software (eindelijk ) te upgraden en je kan nu eenmaal niet iedereen tevreden stellen. Daarom hebben ze een hele neutrale template gekozen en de mensen die klagen zullen waarschijnlijk nog met XP en IE6 ofzo werken. Helaas staat de toekomst al een poosje voor de deur. Persoonlijk vind ik het allemaal prima en heb er geen moeite mee. Ben blij te zien dat er ontwikkeld wordt en het forum niet stagneert na de problemen van afgelopen jaar met de overname en alles. Ook deze conversie is soepel en professioneel uitgevoerd. Er lijkt een sterke en stabiele team van mods te zijn gevormd en dit was nu niet meer dan de logische stap in het verder blijven mee concurreren op het sat forum gebied. Kan alleen maar feliciteren en de kinderfoutjes worden ongetwijfeld allemaal langzaam opgelost. Persoonlijk zou ik niet eens zoveel aan de layout veranderen. Alleen het logo (met alle respect naar haar maker) vind ik niet strak genoeg voor deze tijd. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Beheerder Michel Geplaatst: 12 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 12 oktober 2011 Dank jullie voor de complimenten, maar aangezien iedereen steeds overal vragen stelt, gaat ook deze op slot. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten