Ga naar inhoud


sleutel gevonden


Gast peterp

Aanbevolen berichten

vandaag een huissleutel gevonden met een kaartje eraan met telefoon nr

eerst dacht ik nou ik zal even bellen als ik thuis ben.

maar politie was dichterbij dus naar de beste vriend van iedereen

daar werd gezegd dat dit een nieuwe telefoon truc van een telefoon bende is,als je naar dat nummer belt kan je het veel geld gaan kosten.

dus jullie zijn gewaarschuwd, ga naar jullie beste vriend en geef die sleutel af

post-37087-0-39799900-1318426542_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wij hebben vroeger eens een hele serie oude sleutels met telefoonnummer weggegooid op de trouwdag van vrienden van ons. Er werd veel gebeld in de eerste dagen, wat naturlijk ook onze bedoeling was en onze vrienden konden de grap ook erg waarderen.

meer dan 10 jaar later krijgen ze opeens nog een telefoontje van iemand die zo'n sleutel heeft gevonden. Waarom het zolang geduurd heeft, weten we niet, maar we hebben er wel erg om gelachen natuurlijk.

Groeten Maxzz

-------------

Vu Duo met Pli

1 Bisat schotel met 4xlnb en 1 Big Sat met 7xlnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou eens kijken wat voor reacties ik zou krijgen met een foto die er niet bij hoort

hierover krijg ik meer reacties dan over het topic wat ik gestart hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt peterp , deze waarschuwing is ook bij ons in belgië bevestigd , dus niet bellen maar afgeven bij de lokale politie , verder denk ik dat de "daders" niet kunnen vervolgt worden want eigenlijk plegen ze geen crimineel feit , alsnog bedankt voor de waarschuwing

grts

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje broodje aap verhaal lijkt mij.... net als die van dat heel gevaarlijke computer virus waar microsoft voor waarschuwd.

 

Als jij 0900-0606 op dat kaartje ziet of een nummer met 0052 xxx dan bel je toch niet?

 

Hier nog zo eentje om de topic starter te tarten ;) .. (bron www.broodjeaap.nl)

 

De oplichter van Pisa

pisa.jpgDe scheve toren van Pisa is een van de grootste toeristische trekpleisters in Italie. Wanneer op een ochtend een buslading toeristen bij de toren aankomt, zien ze voor de toren een Italiaan in uniform staan.

De man legt uit dat het wel is toegestaan om foto's van de toren te nemen, maar dat het absoluut verboden is om in de toren zelf foto's of video-opnamen te maken.

Alle toeristen moeten hun camera afgeven. De Italiaan plakt op iedere camera zorgvuldig een sticker en overhandigt de toeristen een nummertje dat correspondeert met de sticker op de camera. Wanneer ze de toren weer verlaten hebben, kunnen de toeristen hun camera weer ophalen.

De toeristen beklimmen de toren en genieten van het uitzicht. Wanneer ze beneden komen en hun camera weer op willen halen, is de man met alle camera's verdwenen.

Waar of niet waar?

Van broodje aap-verhalen wordt vaak gezegd dat dezelfde verhalen over de hele wereld verteld worden. Hoewel dat voor een groot gedeelte van de verhalen geldt, zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen waarvan bovenstaand verhaal er eentje van is. In Italie kent iedereen het verhaal over de oplichter van Pisa. Buiten Italie was het tot nu toe onbekend.

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wel een van de domste topics die ik ooit gezien heb.

 

Als ze voor iedere sleutel die ze 'per ongeluk' laten vallen, maar één beller krijgen wordt dat met aftrek van de oud ijzer kosten een weinig rendabele scam.

 

Onder het motto van Hoax en 'wie dit geloofd geloofd is dom', ga ik hem dan ook sluiten. :D

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...