sjaak55 Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 ik heb ff een vraagje ik heb een philips dsr 2211 geinstaleerd en ik ontvang de astra1 + 3 goed alleen de oranje tv doet het niet wat zou dat kunnen zijn ik heb canal digital gebeld en die zeggen dat je met de dsr geen oranje tv kan ontvangen en dat vind ik vreemd heeft er iemand een idee wat dat zou kunnen zijn groetjes sjaak
DeBeek Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Klopt helemaal, TV Oranje zend uit in mpeg4 en dat kan deze tuner niet ontvangen.. Hiervoor heb je een HD ontvanger nodig.
Sprietje Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 (aangepast) @sjaak55 Dat klopt helemaal wat ze bij CanalDigitaal zeggen. De Philips DRS 2211 is een SD-ontvanger en geen HD ontvanger. Oranje-tv is onlangs verhuist en wordt nu in MPEG4 uitgezonden. Hiervoor heb je een HD-tuner nodig. Zie de lijst van CanalDigitaal en kijk bij Oranje-TV-nieuw op positie 69: http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/6_Klantenservice/Klantenservice/Downloads/canaldigitaal-zenderlijst-tv-radio.pdf Je zult zo langzamerhand toch eens aan een HD-tuner moeten. 12 oktober 2011 aangepast door Satkijker
sjaak55 Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2011 hartelijk dank voor het snelle andwoord
gps Geplaatst: 12 oktober 2011 Geplaatst: 12 oktober 2011 Als je CD belt dat je Oranje TV niet meer kan ontvangen dan bieden ze je voor een prikkie een HD ontvanger aan.
Sprietje Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 (aangepast) @gps schrijft: “Als je CD belt dat je Oranje TV niet meer kan ontvangen dan bieden ze je voor een prikkie een HD ontvanger aan.” Die kans is inderdaad groot maar bedenk wel dat je de tuner in bruikleen krijgt en dat je een contract met CanalDigitaal aangaat van 2 jaar. 13 oktober 2011 aangepast door Satkijker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen