Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een nieuwe dreambox 800se aanschaf en wil daar een harde schijf in plaatsen, zit de bekabeling er dan al in, of krijg je die bij de harde schijf...?

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

er zitten zeker schroefjes bij. ik meen me te herinneren dat er geen kabels bijzitten maar ik kan me vergissen.

Erik

BigBisat op 13-19-28; Triax 110 op 23.5; Channelmaster 1.2m via Moteck VBox;  Spaun multiswitch; 1x DB800HDse; 2x DB8000HD; 1 x VU+Solo4K. OpenPli. LAN Gigabit. 2 x QNAP HS-251+ met 2 x 6TB Western Digital Red.

Geplaatst:

Ahaa, tsja ben de oude 800 aan het leeghalen en dat zat nog met een kabeltje en vroeg me af of die nou bij de dreambox hoorde of de harde schijf, maar zal dus wel bij de dreambox horen. Bij de nieuwe 800SE heb je dus geen kabels meer nodig omdat je hem dan rechtstreeks op het mainboard plaatst. Heb ik dat goed..?

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

Yep het is duidelijk, ziet er goed uit. Thanks

B17

Geplaatst:

Welke harde schijf past er nu in de dm 800 hd se? Ik weet dat het zo'n kleine laptop harde schijf moet zijn als je hem er intern wil inbouwen. Maar moet het een sata aansluiting hebben of is die andere aansluiting ook goed(sorry ben even die andere naam vergeten)?

Geplaatst:

Heb je bovenstaand filmpje bekeken.. Dan wordt het een stuk duidelijker. :)

B17

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...