edwin40 Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Ik belde vorige week Canal digital en er werd mij verteld dat het gesprek opgenome kon worden voor trainings doeleinden. Dus ik dacht ik vertel de beste medewerker dat ik ook een opname maakte aan mijn zeide, waarop de medewerker vertelde er niet van gediend te zijn en gooide de haak erop. Niet netjes toch? 2 Rebox 4220Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5
Gait33 Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 hahahahahahahaha die zal ik eens onthouden, zo ben je gauw van dat gezeur van hun af. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
hgroen Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Zitten er auteursrechten op???? HG Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.
Sprietje Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 (aangepast) Wat een belachelijk gedoe. Iedereen weet inmiddels wel dat alle gesprekken met CanalDigitaal worden opgenomen om je aan een contract vast te pinnen en als jij dan datzelfde gesprek ook opneemt, zijn ze kwaad. Te gek voor woorden. Gewoon een onbeschofte organisatie. Ik heb allang geleerd, geen enkel gesprek met CanalDigitaal aan te gaan en alles gewoon schriftelijk of via mijn CanalDigitaal te regelen. 13 oktober 2011 aangepast door Satkijker
1pm Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Yep doe ik ook altijd 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
mietde Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Heb een dergelijk gesprek opgenomen zonder dat erbij te vertellen en die opname later als bewijs gebruikt om onder een ongevraagde 2 jarige film1 verlenging uit te komen. Uiteindelijk moest mijn rechtsbijstand toch nog helpen om mijn recht te halen maar zonder die opname van mezelf was het geheid heel anders afgelopen. Vraag me af of de verkoper me de deal had gemaakt als hij wist dat ik het gesprek opnam... You cannot ignore that member
Beheerder Michel Geplaatst: 19 oktober 2011 Beheerder Geplaatst: 19 oktober 2011 Ik belde vorige week Canal digital en er werd mij verteld dat het gesprek opgenome kon worden voor trainings doeleinden. Dus ik dacht ik vertel de beste medewerker dat ik ook een opname maakte aan mijn zeide, waarop de medewerker vertelde er niet van gediend te zijn en gooide de haak erop. Niet netjes toch? Kan je die opname hier even plaatsen? Die zou ik dan toch graag willen horen. Anders geloof ik je niet Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Softmatic Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Kan je die opname hier even plaatsen? Voor zover ik weet is het niet toegestaan om een opname openbaar te maken. Het maken van een opname van een telefoongesprek is toegestaan in Nederland. De 'tegenpartij' hoeft daar zelfs geen toestemming voor te geven. Maar zo'n opname mag je alleen zelf naluisteren. Aan anderen laten horen is niet toegestaan. Correct me if i'm wrong... Iemand??? Ik vraag me dan ook af in hoeverre je zo'n opname (waarvan de tegenpartij niet weet dat ie gemaakt is), mag gebruiken als bewijslast.... Stel dat je bij een rechter belandt...
MACKerMD Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 dan bliep je de namen eruit. jij weet ook niet hoe die collega's van hem/haar heten die supervisor zijn. belachelijk dat ze je zo 'laf' te woord staan als je met een counterscript komt. Vind u het leuk mensen tijdens het eten te bellen? Wat verdient u zoals voor deze functie? Heedt u zelf ook een cd-abbo, zo ja welke zo nee, waar kijkt u dan naar? ReBOX RE-8000HD PVR - Firmware v1.11.30 Loader v1.542x WD PP Elite 320gb - TRIAX 88 - Moteck SG-2100AW - 45-30-27.5-24.5-22-18-15-12.5-11-8-7-5-4-1E - 4.8-7-9-10-13-16-19.2-21.5-23.5-26-28.2-31-33-36-39-40.1-42-45
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen