Han Il Asco Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Ik was tussen de middag even aan het zappen en zag dat Humor TV uitzendt op de plek en tijd waar anders Nostalgie net zit. Blijft dit zo of is het een schakelfoutje ?
vGnp Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Voor zover ik weet is dat een combi kanaal. Beide zenders dus op die frequentie. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
VriezeNet® Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Ik was tussen de middag even aan het zappen en zag dat Humor TV uitzendt op de plek en tijd waar anders Nostalgie net zit. Blijft dit zo of is het een schakelfoutje ? Zal wel weer eens een domme blunder zijn van Canal Digitaal...de zoveelste...
satcat Geplaatst: 13 oktober 2011 Geplaatst: 13 oktober 2011 Oei oei wat een blunder. Nu nog even wachten op de eerste mensen die dit een reden vinden om op te zeggen. Het zou me niet verbazen als dit omschakelen gewoon door de NPO zelf wordt gedaan.
Han Il Asco Geplaatst: 14 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2011 Rustig maar. Nostalgie net is terug op de plaats. Bericht kan wat mij betreft gesloten worden voordat we nog meer gescheld krijgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen