Ga naar inhoud

7025 extender voor streaming naar 2de TV ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijn er extenders te krijgen waarmee je kunt streamen vanaf je dreambox naar een andere tv via het netwerk?

Ik las iets over de xstreamer, iemand ervaringen hiermee?

10us

Geplaatst: (aangepast)

Een oplossing.

Je hebt een tweede enigma2 box. Dit mag ook een 500+, 600PVR, 7020 zijn maar dan moet daar wel het PCD enigma2 image voor deze boxen opzetten. (Zie IHAD database)

Je plaatst deze box voor de tweede TV, en maakt een connectie naar het netwerk (die mag ook met WiFI zijn). Installeer op deze box de partnerbox plug-in. Configureer deze plug-in voor connenctie met jouw 7025. Als je de externe settinglijst activeerd hoef je op deze box zelfs geen settinglijst te installeren.

De tweede box hoeft geen connectie met een satschotel. De box hoeft zelfs geen tuner te hebben. (tip: een box met een kapotte tuner is hiervoor nog bruikbaar)

Start de plug-in en kies een kanaal. En voila streaming vanaf je 7025 naar de tweede ontvanger en TV.

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Zijn er extenders te krijgen waarmee je kunt streamen vanaf je dreambox naar een andere tv via het netwerk?

Ik las iets over de xstreamer, iemand ervaringen hiermee?

10us

Ook een oplossing is een PC aansluiten op je TV. Daarop kan je xbmc installeren. Die heeft een tuxbox plug-in waarmee je kanalen van je dreambox kan bekijken. Nadeel van deze oplossing is dat je geen EPG hebt en niet direct kan zappen van het ene kanaal naar het andere (althans, daar heb ik nog geen oplossingen voor gevonden)

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties, iemand nog meer ervaringen bijv. Met de xtreamer?

Ik ga zo ie zo verder kijken naar de optie met de partnerplugin.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...