Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probeer m'n nieuwe Dreambox 800SE te flashen, maar dat lukt niet. Als ik de dreambox achterop aan druk en het knopje aan de voorkant ingedrukt houd, krijg ik slechts in het display te zien dhcp.... met daaronder Boot #80 en vervolgens gebeurd er niets. Wat doe ik fout..? het modem staat zo ingesteld dat het via dhcp ip nummers kan uitgeven. Please help.

B17 :( :(

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

Pfffff ben eruit. Ik moest de usb stick erachter uit trekken. Overigens wel vreemd dat dat invloed heeft...

B17.

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

Nee hoor, dan weet je te weinig van ICT. Als er een usb-stick in zit, denkt de DM natuurlijk dat je vanaf de stick wilt flashen. Ik ken zat apparaten die zo zijn ingesteld.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ahaa, weer wat geleerd.

B17 :blush:

Geplaatst:

Dit geld overigens ook zo voor PC's (nu zijn de DM-en ook een beetje mini PC's).

Ik heb een keertje 2 dagen lopen zoeken waarom mijn Laptop niet wilde opstarten totdat ik de USB stick eruit trok...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Dat kun je simpelweg verhelpen door in de BIOS de opstartvolgorde te veranderen. :whistle:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...