grenszuuker Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Ik heb hier in de Rebox-8500 ontvanger de 1.09.35 software zitten. Vaak duurt het 30sec bij het zappen vooraft ik beeld heb. Is er alternatieve software voor deze ontvanger zodat het zappen beter gaat?
De_Perre Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Je kan als alternatief overwegen om de FW van Octagon SF1028 Noblence Atevio AV7500 IceCrypt STC6000HDPVR te kiezen. Opgelet, bij alvast zeker de Octagon FW wordt aangeraden om de loader te upgraden. Voor de Atevio/IceCrypt FW's vermoed ik dat dit ook het geval is. Verder zal je de reseller ID moeten aanpassen in de alternatieve FW's, hiervoor zal je een tool nodig hebben. Indien je niet vertrouwd bent hiermee, zou ik je slechts 1 raad kunnen geven: wachten tot Rebox een recentere release vrijgeeft. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Audioniek Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Met een RE-8500 is het bij merkvreemde firmware uitkijken geblazen, want de overige merken zijn overgegaan op V2.09.XX en die vereist een zeer merkwaardige update via een V1.99.99 en een V2.09.35 waarna je naar een V2.09.49 kunt, en je een nieuwe loader met een totaal andere resellercode hebt gekregen. Met die nieuwe loader kun je niet "even" weer terug, daar is een plugin voor nodig, daarna een downgrade naar V1.09.XX, wederom een plugin om de gedowngrade loader weer de Rebox reseller te geven, gevolgd door een Rebox-flash. Als de klacht traag zappen is zou ik eens downgraden naar de nog steeds downloadbare V1.08.75 met alle voorgeschreven fabrieksresets en eens kijken of het met alleen een fastscanlijst beter wordt. Groeten, Audioniek. 2x Rebox RE-8000, 1x RE-9000, 1x RE-2200 (allen Icecrypt firmware) en 1x RE-4000 Vu+ Ultimo (2xDVB-S, 1x DVB-T, image openAAF gewijzigd) SAB Unix Triple HD (eigen E2image) Astra 1,2,3 & Hotbird, SG-2100A rotor
grenszuuker Geplaatst: 15 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2011 Bedankt voor de reacties. Met de 1.08.75 software ging het zappen sneller, echter had ik vaak de verveldende meling in het beeld dat de zender gecodeerd is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen