steventje Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Hallo, Iemand een idee hoe ik met 1 DVB-t antenne verschillende TV's kan aansluiten alsook monitors? Ik heb nu een PC met DVB-T, alsook een nieuwe LED TV met DVB-T ingang en binnenkort ga ik een nieuwe monitor aanschaffen die ook DVB-T ondersteunt. Al deze toestellen hebben een aparte antenne met magneetvoet om DVB-t signalen op te vangen. Ik zoek echter een DVB-T buitenantenne te plaatsen om dan via een soort splitter al deze toestellen te voorzien van DVB-T signalen. Is dit mogelijk om dan op alle TV's verschillende programma's te bekijken en zoja wat heb ik dan nodig van materiaal? Grtjs Multytenne Twin
Jan1962 Geplaatst: 14 oktober 2011 Geplaatst: 14 oktober 2011 Gewoon aansluiten zoals je dat met een (analoge) antenne ook zou doen. Met eventuele splitters en al! DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2
EdjeKroketje Geplaatst: 15 oktober 2011 Geplaatst: 15 oktober 2011 Hallo, Iemand een idee hoe ik met 1 DVB-t antenne verschillende TV's kan aansluiten alsook monitors? Ik heb nu een PC met DVB-T, alsook een nieuwe LED TV met DVB-T ingang en binnenkort ga ik een nieuwe monitor aanschaffen die ook DVB-T ondersteunt. Al deze toestellen hebben een aparte antenne met magneetvoet om DVB-t signalen op te vangen. Ik zoek echter een DVB-T buitenantenne te plaatsen om dan via een soort splitter al deze toestellen te voorzien van DVB-T signalen. Is dit mogelijk om dan op alle TV's verschillende programma's te bekijken en zoja wat heb ik dan nodig van materiaal? Grtjs Je kunt gewoon een splitter gebruiken. De antennes van KPN zijn actief en hebben genoeg reserve. Wel moet je zorgdragen dat aan de ingang van de splitter een power inserter komt te zitten die de antenne van 5 volt voorziet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen