Ga naar inhoud


[TF7700HDPVR] Titan AAF Alpha image, eerste indruk.


jedeje

Aanbevolen berichten


Gewoon een (aktieve) usb hub nemen. Netjes naast de ontvanger zetten. En je kunt er ook nog meerdere kaartlezers inzetten.

Thanks, dit is mij bekend. Ikzelf heb een hekel aan al die toeters en bellen aan/naast de receiver.

Dat is dan ook de reden dat ik al een hele lange tijd terug in een hoekje van de garage een kleine NSLU-server heb draaien met CCcam voor internal sharing van de bekende Nederlandse oranje kaart. M'n 2x Topfields en 2x VU+DUO's worden door deze NSLU-Server keurig (onafhankelijk) maar vooral optimaal bediend.

aangepast door Toppers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist V1.2 even geprobeerd. Hij start iets sneller op. Zappen lijkt trager. Voor zover ik kon ontdekken kan je maximaal 4 satellieten per tuner configureren.

Dan houdt het wat mij betreft al weer op. Hot summer staat er inmiddels weer op.

VU+ Solo2,  Gibertini OP65 met Canal digitaal tripe LNB
28.5E - 23.5E - 19.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Gewoon een (aktieve) usb hub nemen. Netjes naast de ontvanger zetten. En je kunt er ook nog meerdere kaartlezers inzetten.

Cardreader los schroeven en in de tuner leggen.

Geen rare uitsteeksels, geen losse rommel naast de tuner. Problem solved.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb Titan Beta 1.2a hier nu op een 7700HDPVR draaien en de eerste indrukken zijn erg goed ondanks het nog maar een Beta is.

 

Helaas heb ik berichten gelezen van de ontwikkelaars dat de definitieve Titan voorlopig niet beschikbaar gaat komen voor de reeks SH4 ontvangers zoals o.a. Katrein, Topfield, Rebox,Octagon enz.

Mogelijk dat na 6 maanden er wel een Titan voor een selectief aantal SH4 boxen uit zal komen (erg onduidelijk allemaal).

 

Titan zal commercieel beschikbaar komen op een nieuwe ontvanger.

 

Erg jammer voor de Betatesters die er veel tijd en energie in hebben gestoken.

 

Weet iemand hier meer over te vertellen?

 

dank

 

SH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja sorry, ik bedoel idd de usb aansluiting losschroeven intern opbergen.

 

Zo heb ik het opgelost (zie bijlage).

Schakelaar achterop om te kiezen tussen de kaartlezer en de USB aan de voorzijde zodat de doos niet open hoeft voor firmware updates ed.:

post-31855-0-16872500-1323852737_thumb.jpg

post-31855-0-06404600-1323852949_thumb.jpg

aangepast door sathopper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...