Ga naar inhoud


[Azbox Mini Me] mini me tegen een eminent


Klablabla

Aanbevolen berichten

Ik ga nooit meer naar een winkel om mij te informeren, ik kom daar alleen om te betalen en mee te nemen. Alle info heb ik dan allang via internet gelezen, en mijn eigen afwegingen gemaakt. De mening van een dealer is is naar mijn mening altijd gekleurd of incompleet. Überhaupt gaat bij mij praktisch alles via webshops, nog nooit problemen mee gehad in al die jaren :)

Voor wat betreft de Me was een belangrijk argument voor mij óók dat het open source is/gaat worden. Dus velen zullen er weer aan meesleutelen, zie het succesverhaal Dreambox.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Mee eens. De meeste winkels verkopen graag wat op voorraad staat, waar men de beste marges op heeft of wat men kent.

Dat is dus niet noodzakelijk steeds het beste advies.

 

Als de Me gaat draaien op een enigma2 derivaat of neutrinoHD, is het per definitie open source want die beide projecten zijn open source en als opensat daar gebruik van maakt, zullen ze alle wijzigingen daarop wel moeten openbaren.

 

Ik hoop alleen wel dat Opensat dit keer zelf verantwoordelijkheid draagt voor alternatieven als enigma2 en neutrinoHD want tot nu toe doet men steeds alsof een ander het maakt, terwijl we allemaal wel weten dat dit zwaar gestuurd is door opensat.

 

Nu zegt opensat in feite dat ze geen verantwoordelijkheid dragen voor de lasten van enigma2, terwijl men wel van de lusten profiteert.

Wat mij betreft dus een eigen (git) repository op de eigen servers en volledige verantwoordelijkheid voor de software.

Als er dan iets niet goed werkt, weet je als klant ook waar je aan mag kloppen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

(Mini) Me

Mijn eis:

SD/HD

MPEG 2 / 4 / 4:2:2 / QPSK / 8PSK / 16APSK / 32APSK

DVB-S2/S Transponders Receiving

CCM, VCM and ACM mode support

Transponders blind scan

FEC

SR 200 ?? - 45000 (> ????)

H/V - Lc/Rc

Low Threshold

Video pid

Audio pid

SID

PMT

DiSEqC 1.2 (1.1 ??) compliant

PVR (extraaaatje)

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...