Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bestaat er voor de Dreambox 800 een music/mp3 player waarbij je dus mp3's kunt afspelen terwijl je het tv beeld behoud, zoals op de oude Dreambox 7020?

B17 :confused:

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

• 2 weken later...

Geplaatst:

Op de dm8000 en Pli werkt dat prima met idream

Is dat Merlin-idream...?

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd met Merlin Idream, maar dat gaat niet helemaal goed. Ik heb al mijn mp3's op de NAS staan en als ik ze af ga spelen met de Merlin music player, dan gaat dat prima. Als ik af wil spelen met Merlin Idream, dan speelt het sommige nummers wel en andere nummers weer niet af....erg vreemd. begrijp ook niet hoe je dan het tv beeld naar voren kan halen terwijl je op de achtergrond nog mp3's afspeelt.. :/

B17 :confused:

Geplaatst:

Kan met iedere player wel hoor, alleen moet er dan een "stand" opzitten die in de plugin skin video venster toont.

Ideaal is natuurlijk bv menu en dan play in background waarna de plugin videovenster full size toont met daarin dus actuele zender.

Meeste plugins voorzien daar niet in omdat de makers graag beeld gebruiken voor spannende dingen: titel, artiest, coverart.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...