Ga naar inhoud


AANKONDIGING!!!! NEW E2 RTI


verwijderd

Aanbevolen berichten

Ik ben ook erg benieuwd, bijvoorbeeld of Wifi nu meteen goed werkt vanuit de opstart Wizard. En of de 2 tuners gebruikt kunnen worden om op te nemen en te kijken naar een ander (gecodeerd) programma. En of de beelden niet meer freezen na het omschakelen, en of je na een half uur nog steeds goed geluid blijft houden. Eerdere RTI images waren steeds op bepaalde punten verbeterd en vervolgens waren er weer andere bugs waar ze niet aan gedacht hadden (terwijl dit in oudere images wel goed werkte). De GIT images van Sattommy waren op dit gebied een verzameling van allerlei RTI images en combineerde het beste ervan. Ik ben erg sceptsch misschien, maar vind het nu al raar dat in Almere zo'n geweldige versie geshowd wordt, maar dat er tegelijkertijd nog niks beschikbaar is. Zijn er dan toch nog bugs die verholpen moeten worden ? Zo'n image uploaden duurt 5 minuten, dus waar wachten we op ?

Dus als de nieuwe RTI uitkomt is alles meteen op niveau van VU+/ClarkeTech ? Is dat wat we kunnen verwachten en moeten we daarom zoveel geduld hebben ?

 

M_Z

 

Soms vraag ik me af of jullie het goed vinden dat wij af en toe ook nog slapen...

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Soms vraag ik me af of jullie het goed vinden dat wij af en toe ook nog slapen...

 

Beste Tom,

 

Met alle respect, maar zeker ik heb alle begrip dat het bouwen van een goedwerkende firmware geen peuleschilletje is en dat je slaap tekort gaat komen als je met deze hobby bevlogen bent. Wat mij echter bevreemd is dat er hier alweer meer dan lovende woorden komen van dealers die blijkbaar meer info hebben en zelfs al met de nieuwe RTI image hebben kunnen werken. Als die versie zo goed was ten tijde van de demonstratie ervan als hier beweerd wordt, waarom brengen ze die dan niet gewoon uit.

 

Blijkbaar (zo is mij dan weer verteld) zitten er toch nog enkele bugs in deze RTI en moeten die nog eerst verholpen worden vooraleer ze hem willen uitbrengen, en kijk...met die uitleg kan ik leven, dan begrijp ik dat het nog niet allemaal zo 100% werkt als hierboven wordt beschreven en kan het dus nog wel even duren voordat dat ook is opgelost.

 

En dan ben ik zelfs de eerste die zegt, doe het op jullie gemakje en breng liever een ECHT goede versie uit, neem er de tijd voor, maar kondig dan niet nu al aan dat hij er aan staat te komen, want dat weet je pas als je die laatste bugs ook echt hebt opgelost.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

@M_Z, het was voor zover ik weet ook niet Tomlissen of iemand van het RTi team die dit aangekondigd heeft, maar een enthousiasteling die wat gezien heeft.

 

Was dit niet gebeurt, dan was waarschijnlijk deze versie er 'ineens' geweest, net zoals anders.

Ik hou ook niet zo van die vooraankondigingen, zet het gewoon neer als het klaar is.

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

@allen

 

Deze week komt de nieuwe RTI E2 uit en ik kan jullie zeggen,DEZE LOOPT SUPER STABIEL.

 

Er is erg hard gewerkt door de mannen en het resultaat is er dan ook naar.

Binnen 1½ jaar is het toch gelukt om hem stabiel en goed draaiend te krijgen, ik kan niets anders zeggen dan super werk mannen.

 

Nog een paar nachtjes slapen en dan kan iedereen met een AZBOX overstappen wat mij betreft op E2.

 

Groet Ronnie1966

 

P.S. Het RSI 0.9.000 image loopt ook geweldig dus mocht je geen E2 willen dan kan je deze ook prima gebruiken.

 

 

Ik ben benieuwd. Ik zal het stof eens van de Premium HD+ vegen en zelf eens kijken of enigma2 nu echt zo goed draait als hier beweerd wordt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moeten we gewoon geduld hebben tot de nieuwe versie er is, en vervolgens hem testen en beoordelen.

 

Dat is volgens mij het moment dat we gefundeerd een oordeel kunnen vellen over deze versie. En ik ben vooral blij met de mensen die hun uiterste best doen een goeie software te maken met goeie en uitgebreide functionaliteit.

 

Momenteel draai ik de MOF versie, en alhoewel het voor mij wennen was na diverse Enigma 2 versies ben ik hier heel blij mee. Over het geheel draait deze prima, dus mocht de Enigma2 versie mij niet helemaal bevallen kan ik in elk geval terug naar een versie die mij in elk geval bevalt.

 

En geduld is nog altijd een schone zaak, dus ik wacht geduldig af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom dit aankondigen terwijl er nog niks is? Ik zou gewacht hebben tot het beschikbaar was. Kunnen we al ergens testen? ik wil er best wel eens naar kijken. Kun je me een PM sturen met daarin een link naar het bestand. Momenteel vind ik de AZ -box teleurstellend, want je kunt niet eens twee opnames tegelijk maken. Ik vind mijn oude Inverto nog altijd beter en gezien de negatieve reacties op deze kast, is dat opmerkelijk te noemen.

aangepast door Kralingen

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het eerste bericht/aankondiging hoeven we nog maximaal 2 nachten te wachten.

In de aankondiging staat nl deze week en die melding is van afgelopen zondag.

Nog max 2 nachten wachten en dan een fijn werkende box met E2, heerlijk.

AZBox HD+Premium, Dreambox, the Box! DVB-C met E2  VU+DUO2 twintuner Openpli

Link naar reactie
Delen op andere sites

.

Of hebben jullie de hele dag niets anders te doen, dan te zitten wachten op de nieuwe firmware.

 

...'t is dat het dit weekend mooi weer wordt...

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@All

 

Laat het even duidelijk zijn dat wij als RTI zeker geen aankondiging hebben gedaan. Bij 1 van de dealers heeft een voorlopige versie even als beta gedraaid om wat nederlandse kanalen te testen. Dit om alle audio problemen proberen op te lossen.

 

Hiernaast waren wij nog steeds hard aan het werk om hdmi problemen (premium) ,zwar/wit problemen (analoog uit), en teletekst op te lossen. Als mede wat andere bugs.

 

Er moet nu nog 1 klein bugje verholpen worden in de driver, hierna zal direct de nieuwe image volgen.

 

Gr. Tommy (sattommy)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...