justforfun30be Geplaatst: 16 oktober 2011 Geplaatst: 16 oktober 2011 Hoi, wil een aantal TV's ophangen, zie iets in de TVS-HQ-FSB10B en TVS-HQ-FSB07B , allebei van het merk HQ ? Ziet er heel robuust uit, prijzen zijn verschikkelijk interessant. Mijn vraag : iemand ervaring met het merk ? alvast bedankt voor elke reactie.
topie Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 ZIjn goeie beugels. Let wel op het gewicht van het scherm. De beugels kunnen maar een bepaald gewicht aan. Succes ermee topie Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)
satencom Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Ik weet niet wat voor scherm je wilt op hangen ,deze lijk mij wel geschikt TVS-HQ-FSB10B Geschikt voor schermen van 32 tot 42 of max. 45 kg. Die andere beugel is wat voor lichtere schermen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen