Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal ik ben een nieuw lid en heb al meteen een vraag. Ik ben van plan een Big Bisat van visiosat te kopen de satellieten die ik zeker wil ontvangen zijn astra 1-2-3 en hotbird maar zijn er naast deze 4 ook nog andere interressante satellieten die ik kan ontvangen met deze schotel (ik zap al eens graag door alle kanalen door). Ook nog even dit bij deze schotel koop ik mij ook een nieuwe HD ontvanger. Ik zelf zou gaan voor de rebox 4200HD pvr maar er is mij gezegd dat ik beter de

Xtrend ET-5000 zou nemen omdat die stabieler is. Ik zoek dus een HD ontvanger die een fastscan heeft voor tv-vlaanderen een blindscan heeft en 1080P resolutie aankan. Zou de rebox dan iets voor mij zijn of beter toch de Xtrend of zijn er mensen die nog andere of betere ontvangers weten? De ontvanger moet niet moeilijk te bedienen zijn want ik ben nog maar een beginner en heb er niet zo veel verstand van dus niet zo'n ontvanger dat je aan het net moet aansluiten want daar ken ik niets van.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Groetjes

Geplaatst:

ligt eraan wat je wilt ontvangen en zien.

met een BigSat kan je heel wat zien, en met een T55 ook al, is kleiner van formaat, of Triax 78/88 met mulitfeed houder.

2 x Gigablue UHD Bigsat

42e,28e,23e,19e,13e,1w

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen