Psychosammie Geplaatst: 18 oktober 2011 Geplaatst: 18 oktober 2011 Ik heb een beeldscherm met ingebouwde speakers gekocht. Deze wordt aangestuurd via de line-out van de geluidskaart. Nu vind ik het geluid nogal zacht. Ook als het volume onder Windows-7 en op de monitor op max staan. Nu zie ik dat het volume van het line-out signaal nogal zacht staat. Dat kan je zien aan de VU meters in je Windows mixer. Dus moet het line-out niveau wat opgekrikt worden. Iemand een idee? NB: Ik gebruik gewoon de Realtek geluidschip die op het moederbord zit. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Sjattuh Geplaatst: 18 oktober 2011 Geplaatst: 18 oktober 2011 Als je het geluidsicoontje rechtsklikt en dan kies je voor 'playback devices'. Iets van afspeel apparaten in het NL denk ik. In het volgende schermpje zie je daar niet je monitor staan? Zo ja, dubbelklikken en bij de derde tab (levels) kun je e.e.a. instellen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen