Ga naar inhoud


Goldenmedia 990 OF Amiko 8900 ?


Smidt

Aanbevolen berichten

Beste L.S.,

 

[Dit is mijn eerste posting].

 

Had een Blackbox 500S.

 

Ik wil ook over naar beter, maar twijfel nog;

 

> Goldenmedia 990 OF Amiko 8900 ?

 

 

Ik weet het nog niet opzicht = de processor snel.

Maar... ik kan niks vinden qua bedrijfsgegevens of homepage's van deze gelijk geprijsde ontvangers.

 

Wie-o-Wie kan mij verder helpen!

 

Bedankt en gegroet,

 

Smidt, P.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik hier Amiko 8900 naar alle teveredenheid. Ik draai op Enigma2, zeer stabiel.

 

Schiterend beeld kwaliteit.

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan beter voor de sab unix f solo gaan is het zelfde als de bovenste 2 maar de sab heeft in spark fastscan zitten.

 

Hebben deze 3 ontvangers dezelfde chipset + overige specs ja?

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel jammer dat er zo weinig over te vinden is...

 

De Amiko heeft toch wel goede reviews (TotaalTV, TELE-satellite) en ondertussen ook al wat gebruikerservaringen online terug te vinden..

Van de SAB nog totaal niet.....

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier op de slaapkamer een Amiko 8900 staan en deze bevalt bijzonder goed. Heb alleen homeshare nog niet voor elkaar maar er ook weinig tijd voor gehad om te proberen.

Heb de ontvanger ook beneden gezet om te testen en op mijn 50" plasma een super scherp beeld. Voordeel is idd dat er toch al een redelijke groep gebruikers is en dat maakt het makkelijker ervaringen uit te wisselen.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...