Ga naar inhoud


CD test 8PSK


Sprietje

Aanbevolen berichten


 

Nieuwe situatie is 8PSK ip in de formule door mij vermelde QPSK (getallen kloppen wel):

DVB-S2, 27500, 8PSK, 5/6: Pilot on: 53231.8 M/bit = 7.727.5 M/bit meer dan nu.

DVB-S2, 27500, 8PSK, 5/6: Pilot off: 54466.5 M/bit = 8.962.2 M/bit meer dan nu.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, met die aankondiging heeft het niets van doen, maar ook ik heb last van steeds vastlopend beeld nu bij SBS 6 HD.

Ik dacht dat het aan mijn schotel lag, maar de ontvangst is gewoon prima.

Ik gebruik een PowerCam die ik deze week moet gaan vervangen vanwege Nederland 3 (kan ik straks ook weer Eurosport HD en History HD ontvangen).

Toch denk ik dat CD weer wat aan het knoeien is.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn in ieder geval hier geen problemen met de nieuwe parameters van 12129V. Ik merk geen verschil in signaalsterkte.

Nu maar hopen dat de extra bandbreedte wordt gebruikt voor meer kwaliteit en niet voor meer zenders.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan natuurlijk niet dat je zowel op QPSK als op 8PSK gewoon beeld hebt. Op dit moment krijg je op QPSK echt geen beeld meer, op 8PSK prima.

Maar ik merk dat inmiddels al veel mensen, waarbij de overgang niet automatisch is verlopen, zitten te hannessen om weer beeld te krijgen op betreffendde transponder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan natuurlijk niet dat je zowel op QPSK als op 8PSK gewoon beeld hebt. Op dit moment krijg je op QPSK echt geen beeld meer, op 8PSK prima.

Maar ik merk dat inmiddels al veel mensen, waarbij de overgang niet automatisch is verlopen, zitten te hannessen om weer beeld te krijgen op betreffendde transponder.

 

Dat dach ik ook idd, maar volgens dvbviewer kan ik hem op qpsk zetten alsmede 8psk en bijde na restart beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de transponder die over is gegaan naar 8psk opnieuw gescand zodat ik alle kanalen weer heb.

 

Alle kanalen werken alleen ik heb geen geluid op film1 HD.

Dit probleem heb ik iet op de et5000.

 

Iemand een idee wat dit kan zijn?

 

Ik heb hetzelfde probleem op mijn Dreambox 800. Alle andere 8psk zenders geven wel gewoon geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...