Ga naar inhoud


CD test 8PSK


Sprietje

Aanbevolen berichten


hoi, met mijn vantage hd 8000 s geen enkel probleem hoefde niks opnieuw in te lezen daar de ontvangen automatisch schakeld tussen Qpsk en 8psk gelijk beeld en geluid bij aanzetten ook op film 1 premiere geluid.

aangepast door de vrije fries

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat lekker bij CDS geen beeld meer en op Kingofsat staat een FEC 2/3 en het was FEC 5/6 dus naar de CDS site om te kijken wat het nu is en nu ligt die er ook uit. Zodra je doorklikt krijg je een Dot.Net foutmelding.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op vu+ duo met black hole image het volgende ontdekt na transponder scan geen geluid meer;

bij time shifting (pauze tijdens kijken en op afspelen zetten) is er wel geluid , dus ik dacht ik moet een ac3 of pcm delay ingeven, geeft helaas geen effect

iemand al een oplossing gevonden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelden, of liever gezegd eigenlijk nog nooit zo'n amateuristische, onprofessionele, armzalige club gezien...!

 

Het is alijd wel weer iets met die gasten! Geen enkele andere aanbieder presteert al jaren zoveel puin en ongemak naar z'n klanten toe, ongeloofelijk!!!

>>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<<

Kweetnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook opeens geen beeld meer op de zenders wat ze veranderd hebben ,Ik heb een rebox 4000 alles al zo,n beetje gedaan als ik filmnet op zet dan heb ik zowiezo geen geluid en na een paar suconde loopt hij vast,Het zijn echt die zenders wat ze veranderd hebben de rest gaat gewoon,Maar de filmnet zenders sport 1+ 2 enz.. kan ik niet meer kijken,mijn ontvangst is 73% dat is altyd prima gegaan,Gisteren gebeld met canal dig en die zeiden maar dat ik anders contact moet opnemen met de fabriekant van mijn rebox.Gaat toch nergens over zei veranderen iets en ik zit ermee wie kan me helpen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...