Ga naar inhoud


CD test 8PSK


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op vu+ duo met black hole image het volgende ontdekt na transponder scan geen geluid meer;

bij time shifting (pauze tijdens kijken en op afspelen zetten) is er wel geluid , dus ik dacht ik moet een ac3 of pcm delay ingeven, geeft helaas geen effect

iemand al een oplossing gevonden?

Jawel, zet tijdelijk je audiosync op +50 voor de CDS 12129V transponder.
Link naar reactie
Delen op andere sites


CanalDigitaalWebcare

 

We ervaren momenteel audio problemen met Film1 HD premiere. Onduidelijk waardoor dit ontstaan is, een onderzoek is gaande met hopelijk een spoedige oplossing. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

 

dit stond gister op de tweet van canal digitaal en schijnbaar leest niemand dit anders hadden jullie gezien dat canal digitaal bewust is van het probleem.

na mijn bericht klagen ze nog steeds en het is een kleine moeite om alle berichten te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaalWebcare

 

We ervaren momenteel audio problemen met Film1 HD premiere. Onduidelijk waardoor dit ontstaan is, een onderzoek is gaande met hopelijk een spoedige oplossing. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

 

dit stond gister op de tweet van canal digitaal en schijnbaar leest niemand dit anders hadden jullie gezien dat canal digitaal bewust is van het probleem.

na mijn bericht klagen ze nog steeds en het is een kleine moeite om alle berichten te lezen.

Jazeker, je bericht gelezen maar CDS kennende zal dit nog tijden gaan duren.

 

Vooralsnog dus de oplossing van +50 zoals hierboven omschreven, kunnen we lekker kijken met geluid en kan CDS ....................... een tijdje knoeien todat ze het juiste knopje hebben gevonden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgende twee meldingen lees ik op de site van actuele meldingen van CanalDigitaal:

16 november 2011 : Storing geluid Film1 Premiere HD

Het geluid van de zender Film1 Premiere HD vertoont haperingen. De storing doet zich voor bij kijkers met de volgende satellietontvangers: Philips DSR7121 en DSR8121, Homecast, M7 SAT801 en Rebox 4000. De oorzaak van de storing is nog niet bekend: er wordt hard gewerkt aan een oplossing door technici van CanalDigitaal.

 

14 november 2011 : Nederlandse ondertitels ontbreken op NGC Wild

De Nederlandse ondertiteling op de zender National Geographic Wild ontbreekt voor kijkers die gebruik maken van bepaalde typen satellietontvangers (waaronder de Philips-ontvangers DSR7121/7141 en DSR8121 en de M7 SAT801). Nederlandse ondertiteling aanzetten met de Teletekst-functie werkt wel. Het probleem wordt onderzocht door CanalDigitaal.

Goh, ik dacht dat Philips en M7-tuners speciaal ontwikkeld waren om probleemloos met de CanalDigitaal-eisen om te kunnen gaan. Nu blijkt dat ze meer dan andere tuners problemen geven met o.a. de nieuwe 8PSK-modulatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat velen dat gewoon veranderen.

maar hebben jullie al eens geprobeerd opnieuw in te scannen (in enigma2 gewoon fastscan doen) dan krijg je een mapje Canaal digitaal.

en dan zijn uw zenders die in andere favorieten staan direct geupdate.

ik zag nml dat dit : 12129VV, 27500, 8PSK, 2/3

bij mij dit was na scannen en beeld en geluid : 12127VV, 27500, 8PSK, 2/3

dus geen 12129 maar 12127...

just ter info. ;)

aangepast door SatMann
Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt het nog steeds bij jouw,hier geen geluid tot nu toe.?

ook bij fastscan geen geluid aangepast door highlander53

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

 

Ik ben in bezit van een VU+Duo. Ook hier probleem met geluid van de filmnetten. Het probleem is er niet wanneer je enkele seconden op pauze drukt zodat timeshift is geactiveerd. Na een seconde of drie terug op play drukken en er is geluid bij het beeld. Dit is uiteraard maar een hulp oplossing om toch naar een film te kunnen kijken tot het probleem is gevonden.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

 

Ik ben in bezit van een VU+Duo. Ook hier probleem met geluid van de filmnetten. Het probleem is er niet wanneer je enkele seconden op pauze drukt zodat timeshift is geactiveerd. Na een seconde of drie terug op play drukken en er is geluid bij het beeld. Dit is uiteraard maar een hulp oplossing om toch naar een film te kunnen kijken tot het probleem is gevonden.

 

Gr

hoe bedoel pauze drukken het is toch geen opnemen

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is timeshift niet mogelijk ,wat nu kun uit leggen hoe dat werkt?

aangepast door highlander53

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...