Ga naar inhoud


CD test 8PSK


Sprietje

Aanbevolen berichten

dan staat jou schotel dus niet correct

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


dan staat jou schotel dus niet correct

in de huiskamer op 3 reveivers wél gewoon ontvangst...dus schotel staat wel goed.

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je ontvanger de "oude" gegevens probeert te gebruiken als je probeert te kijken. Kun je niet een fabrieksreset uitvoeren of zo? Heeft je ontvanger geen transponderlijst waar je iets kunt wijzigen?

Nee, niet kunnen vinden, ga dan maar de fabrieks reset doorvoeren, wellicht helpt dat.

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fabrieks reset gaf geen verbetering; kreeg vanmorgen ook mail van Grundig; 8psk wordt NIET ondersteund op deze receiver..... :mad: :mad: :cry: :cry: :cry:

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een HD receiver die geen 8psk ondersteund.. dat lijkt me heel vreemd

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

een HD receiver die geen 8psk ondersteund.. dat lijkt me heel vreemd

 

Is nochtans hetgeen Grundig Duitsland mij vertelt.... :(

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekker nog het ene tunerblikje is de andere niet.

Ik heb een test gedaan met een aantal DM800 2 stuks orgineel

en 2 stuks Clone.

Waarbij de clone's meer signaal hebben als de orginele.

Nu zie ik gelijk mensen protesteren.

Ik heb de tuners omgewisseld bij de clones en de orginele,

en ja hoor de orginele DM800 werken dan ook beter met de Clone alps tuners versie M

Welke versie in de orginele zitten geen idee maar ze lijken op versie L3

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gekker nog het ene tunerblikje is de andere niet.

Ik heb een test gedaan met een aantal DM800 2 stuks orgineel

en 2 stuks Clone.

Waarbij de clone's meer signaal hebben als de orginele.

Nu zie ik gelijk mensen protesteren.

Ik heb de tuners omgewisseld bij de clones en de orginele,

en ja hoor de orginele DM800 werken dan ook beter met de Clone alps tuners versie M

Welke versie in de orginele zitten geen idee maar ze lijken op versie L3

 

Wel humor dat namaak beter doet dan origineel :), maar dat terzijde ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Mijn ontvangers zijn een et9000 en een et5000 schotel triax 85cm duo lnb voor 23,5 en 19,2 met 4 uitgangen

Ik heb ook problemen met de ontvangst op freq. 12129 V sym. 27500, voorheen stond schotel niet perfect verticaal. Ontvangst was 60tot 65% is nu 85% op 12129 en rest van de freq 99% via signaalzoeker van de et's.Beeld is blokkerig dus slecht Wie heeft een oplossing en of suggestie's

aangepast door yeah
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb goed beeld opEurosport HD en Planeta HD, en blokkerig bedoel ik mee blokvorming zoals CD dat ook omschrijft. Misschien ter nadere informate ik draai de laatste Pli images en de softcam is CCcam 1.3c

aangepast door yeah
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even over mijn klacht op Astra 23,5 freq.12129 V sym 27500 en modulatie 8psk die is nog steeds blokkerig.

De kanaalzoeker geeft 99% sign. dus dat is uitstekend, op andere freq. welke ook met 8psk werken heb ik geen problemen.

Heeft niemand een hint e.o.d.????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...