marcow Geplaatst: 18 oktober 2011 Geplaatst: 18 oktober 2011 Beste leden, Alhoewel ik de CD zenderlijst al verschillende keren opnieuw heb ingelezen dmv een fastscan en de vraag "zenders copieren naar andere tuner" heb bevestigd met JA blijf ik het probleem houden dat ik niet gelijktijdig een opname kan maken en naar een andere zender wil kijken. Bv Gisteren wilde ik NED 2 opnemen en kijken naar NED 1 ; toen ik naar NED 1 wilde schakelen ging de ontvanger naar zender 999 . Ik heb bij de satellietinstellingen GESCHEIDEN staan . Ik gebruik de laaste firmware 109.36 . Mvg Hans P.s Ik heb de aansluiting van de kabels gecontroleerd en deze zijn goed .
Moderator ceesv Geplaatst: 18 oktober 2011 Moderator Geplaatst: 18 oktober 2011 Hans, het zou helpen, wanneer je ook nog aangeeft welke ontvanger je hebt. Ten aanzien van je probleem, zou ik eens de ontvanger helemaal leeg maken, en de software en zenderlijsten na een fabrieks reset helemaal opnieuw laden. De door jou beschreven klacht lijkt te wijzen op een corrupt bestand. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
David1980 Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Druk op okay, als alles aan staat natuurlijk :-) Dan op de blauwe knop, dat is zenderlijst optie. Druk dan op Copy service, en dan twee keer Copy service, daarna doet je Rebox weer wat hij moet doen UPC Horizon + Samsung EU55D8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen