Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een computer met draadloos verbinden

Nu heb ik een nieuwe laptop maar nu is er een probleem ik weet de wachtwoord niet meer voor het draadloos netwerk

ik heb in de modem gekeken met de andere computer die nog wel verbinding heeft maar ik kan nergens de wachtwoord vinden

ik heb Wellens gehoord dat er een programmaatje is die de wachtwoord zichtbaar kan maken

ik kan de wachtwoord ook niet veranderen want mijn buurman heeft ook verbinding van mijn en die waarvoor heb ik ook zelf ingezet

hopelijk kan iemand helpen

Geplaatst:

Wat voor modem/ap is het dan? Misschien kunnen we helpen waar je moet zoeken. Gewoonlijk staat zoiets onder het kopje draadloos/wireless......

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Je kunt met het proggie WireKeyView op de pc waar je wel verbinding hebt met je draadloos netwerk de sleutel uitlezen.

Succes

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Geplaatst:

Als die andere pc waar het wel op werkt windows 7 draait dan kan je daar het wachtwoord zien.

Ga naar netwerkcentrum en ga naar draadloze verbindingen.

Daar selecteer je de verbinding uit de lijst en zet je het vinkje aan bij "Tekens weergeven"

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst: (aangepast)

Sat programma heet WirelessKeyView en is van NirSoft. Download gelijk even alle NirSoft tools. Daar zitten geinige dingetjes tussen.

En niet schrikken als je virusscanner begint te piepen. Een hoop tools worden als hacker tool aangemerkt en dat zijn het in feite ook.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen