keeft2006 Geplaatst: 19 oktober 2011 Geplaatst: 19 oktober 2011 Ik heb hier een computer met draadloos verbinden Nu heb ik een nieuwe laptop maar nu is er een probleem ik weet de wachtwoord niet meer voor het draadloos netwerk ik heb in de modem gekeken met de andere computer die nog wel verbinding heeft maar ik kan nergens de wachtwoord vinden ik heb Wellens gehoord dat er een programmaatje is die de wachtwoord zichtbaar kan maken ik kan de wachtwoord ook niet veranderen want mijn buurman heeft ook verbinding van mijn en die waarvoor heb ik ook zelf ingezet hopelijk kan iemand helpen
winwiz Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Wat voor modem/ap is het dan? Misschien kunnen we helpen waar je moet zoeken. Gewoonlijk staat zoiets onder het kopje draadloos/wireless...... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
ProXar Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Je kunt met het proggie WireKeyView op de pc waar je wel verbinding hebt met je draadloos netwerk de sleutel uitlezen. Succes .:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::. .:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.
Puch Geplaatst: 20 oktober 2011 Geplaatst: 20 oktober 2011 Als die andere pc waar het wel op werkt windows 7 draait dan kan je daar het wachtwoord zien. Ga naar netwerkcentrum en ga naar draadloze verbindingen. Daar selecteer je de verbinding uit de lijst en zet je het vinkje aan bij "Tekens weergeven" iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Psychosammie Geplaatst: 24 oktober 2011 Geplaatst: 24 oktober 2011 (aangepast) Sat programma heet WirelessKeyView en is van NirSoft. Download gelijk even alle NirSoft tools. Daar zitten geinige dingetjes tussen. En niet schrikken als je virusscanner begint te piepen. Een hoop tools worden als hacker tool aangemerkt en dat zijn het in feite ook. 24 oktober 2011 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen